Gå til innhold

TES: Wizard's Tower Plugin er klar.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den. Har oppgradert med alt og greier. Vil ikke røpe detaljer utover det som står på download siden, men jeg tør love at de fleste blir fornøyd. Har herjet rundt i området der en god del etter at jeg innstallerte tårnet, og jeg lager mine potions utelukkende der nå.

Skrevet (endret)

Rip-off for min del. Ikke at $1.89 er all verden men installeren kræsjer hver gang jeg kjører den ... Å ta betalt for noe som ikke virker er for meg høl i huet....Eller rettere sagt, det er vel jeg som har høl i huet som faktisk har betalt for 18,6 mb med CRAP...

Endret av Khotoriel
Skrevet
Rip-off for min del. Ikke at $1.89 er all verden men installeren kræsjer hver gang jeg kjører den ... Å ta betalt for noe som ikke virker er for meg høl i huet....Eller rettere sagt, det er vel jeg som har høl i huet som faktisk har betalt for 18,6 mb med CRAP...

5991312[/snapback]

Kan man ikke bare laste den ned fra et annet sted? Siden man har betalt burde det vel ikke være noe problem..

Skrevet

Jeg har fått lastet ned installeren men når jeg kjører den og skal aktivere over nett så fryser den hver gang (har vel prøvd 15-20 ganger nå). Har sendt mail til bethesda men det går nok sju lange og tre brede før jeg får svar. I en siste desperat krampetrekning forsøkte jeg å ringe nummeret for å aktivere over telefon (410)568-3685 men du kan jo ringe nummeret selv og se hva som skjer.... Funker gjør det ihvertfall ikke

Skrevet
Jeg har fått lastet ned installeren men når jeg kjører den og skal aktivere over nett så fryser den hver gang (har vel prøvd 15-20 ganger nå). Har sendt mail til bethesda men det går nok sju lange og tre brede før jeg får svar. I en siste desperat krampetrekning forsøkte jeg å ringe nummeret for å aktivere over telefon (410)568-3685 men du kan jo ringe nummeret selv og se hva som skjer.... Funker gjør det ihvertfall ikke

5991392[/snapback]

Ok. Har ikke prøvd nedlastings-opplegget selv, så vet ikke hvordan de har lagt det opp. Men hvis det fryser før man får betalt noe er det jo kjipt..

Skrevet

Hadde det fryst før jeg hadde betalt så hadde det ikke vært noe stress.

1. Jeg betalte

2. Jeg lastet ned installeren

3. Jeg fikk aktiveringskoden

4. Ved forsøk på å aktivere (installere selve patchen) så fryser alt.... Ctrl+Alt+Del er eneste løsning

Skrevet

1. Jeg betalte

4. Ved forsøk på å aktivere (installere selve patchen) så fryser alt.... Ctrl+Alt+Del er eneste løsning

5991646[/snapback]

Da kan du jo bare laste den ned fra.. andre kilder.. istedet, siden du tross alt har betalt? Uten noe toskete aktiveringsprogram. Det er jo bare en vanlig mod, tror jeg.

Skrevet

1. Jeg betalte

5991646[/snapback]

Da kan du jo bare laste den ned fra.. andre kilder.. istedet, siden du tross alt har betalt? Uten noe toskete aktiveringsprogram. Det er jo bare en vanlig mod, tror jeg.

5991716[/snapback]

Laste den ned fra hvilke andre kilder sier du?

Skrevet (endret)

Dere med problemer, har dere 64bit XP? Som det står på download siden:

ATTENTION: The secured installers for downloadable Oblivion content (currently the Horse Armor add-on) are not compatible with 64-bit editions of Microsoft Windows. When attempting to install the content, an error will appear, and the installer will close. We are looking into a solution to this. In the meantime, the installer will only function on 32-bit versions of Microsoft Windows. If you have purchased this content and play on a computer running a 64-bit version of Windows, please do not delete your installer.

Jeg sier ikke at det nødvendigvis er årsaken, men det kan være en mulighet for det.

Endret av Sundiver
Skrevet (endret)
fortsatt dritt at slike småmods koster penger, kan dem ikke satse på noen ordentlige expansions? :(

5997564[/snapback]

Jeg tror fortsatt på at det ene ikke utelukker det andre. Det er ingen grunn til at å ta betalt for add-ons skull gi dem mindre lyst eller penger (tvert imot) til å lage en expansion. Men nå har spillet bare vært ute en måned, de må få litt tid på seg før vi begynner å mase om slike expansions... ;)

Det tok et halvt år før Tribunal kom for Morrowind, og over et halvt år etter det igjen før Bloodmoon kom, sånn til sammenligning.

Geir :)

Endret av tom waits for alice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...