Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen må "hvile" en halvtime ved omstart.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hvis jeg slår av eller restarter maskinen, så må jeg vente ca en halvtime før jeg får slått den på igjen.

 

Noen som vet hva dette kan skyldes?

 

Problemet oppstod da jeg satte i ett Powercolor ATI X700 skjermkort. Maskinen fungerer utmerket under bruk. Kan det ha noe med varme å gjøre? Virker som den må kjøles ned før den vil starte på nytt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter også med PowerColor X800GT. Flere DOA og flimmer på LCD-skjermer ved dual setup. Kommer ikke til å kjøpe flere.

 

Prøv å trekke ut kontakten på poweret i 15 sekunder. Så stapper du den inn igjen og starter. Har vært nødt til å gjøre det med et MSI - FAR2 sock940 kort.

 

300 Watts strømforsyning høres lite ut......

Endret av 87th_striker
Lenke til kommentar
Vannkjøling :D

 

HeHe.. da har du aldri dette problemet igjen

 

 

alt du trenger er et vannkjølingssett og 3 blokker...

 

1 blokk til cpu... 1 blokk til chipset... 1 blokk til gpu og du er sikkret mot støy og varme enn god god god stund :D

 

Johss€

5989563[/snapback]

 

Vannkjøling ja. Håper du mente dette som en spøk(selv om vannkjøling er meget bra). Tror heller trådstarteren skal prøve seg med en ny og kraftigere PSU enn den han har fra før av. ;)

Lenke til kommentar
Vannkjøling :D

 

HeHe.. da har du aldri dette problemet igjen

 

 

alt du trenger er et vannkjølingssett og 3 blokker...

 

1 blokk til cpu... 1 blokk til chipset... 1 blokk til gpu og du er sikkret mot støy og varme enn god god god stund :D

 

Johss€

5989563[/snapback]

 

Vannkjøling ja. Håper du mente dette som en spøk(selv om vannkjøling er meget bra). Tror heller trådstarteren skal prøve seg med en ny og kraftigere PSU enn den han har fra før av. ;)

5996600[/snapback]

 

Selvfølgelig mente jeg det som en spøk :p

 

Jeg er ikke helt dum... hvordan skal et system kjøre bedre med vannkjøling :p

(uten om at det er godt for cpu og gpu og chipset da)

Så, men hehe...

 

Det er jo koslig...

 

Neste ukes prioritet: Vannkjølling til bærbar :p hehe

 

300W er jo plenti... har 350W jeg skal snart skifte til Hiper psu nå så det blir bra...

 

MEn om dere tror det er grunnen så må det jo prøvest! alt for og få pc oppe og gå

Endret av Johss€
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...