Gå til innhold

TES: Will-o wasp. Uslåelige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daedric-våpen funker også. Disse svina er ekstremt slitsomme når du først møter på dem, men etter hvert som du levler blir de enklere, dog langtekkelige, å få has på.

Skrevet

Bruk et "Damage Magica" spell funker finfint, da er de ikke så vanskelige, hvis du gjør alle "recommodations" i mages guild i alle byene kommer du inn i arcane university, så kan du lage ditt eget "damage magica" spell som er så kraftig som du klarer å kaste med din magi...

Skrevet
Jeg sjønner ikke hvorfor folk klager på dem, hver gang jeg har støtt på en, gir jeg den bare ett slag og de er døde...

5983977[/snapback]

Dersom du klarer å hogge ned en skapning med 220HP med ett slag da lurer jeg veldig på hva slags våpen dette er snakk om.

Skrevet
Jeg sjønner ikke hvorfor folk klager på dem, hver gang jeg har støtt på en, gir jeg den bare ett slag og de er døde...

5983977[/snapback]

Dersom du klarer å hogge ned en skapning med 220HP med ett slag da lurer jeg veldig på hva slags våpen dette er snakk om.

5984015[/snapback]

Jeg vet ikke jeg men de er Lette å drepe!

Skrevet
Daedric-våpen funker også. Disse svina er ekstremt slitsomme når du først møter på dem, men etter hvert som du levler blir de enklere, dog langtekkelige, å få has på.

5982581[/snapback]

Synst ikke deadric våpen funker så bra på dem og de levler med deg ganske bra. Er de mest irriterende beista der ute. ikke noe særlig lot heller:(

Skrevet

Ja, hvor lette de er varierer vel fra karakter til karakter, siden det er så store variasjonsmuligheter i dette spillet. Hvis jeg treffer på EN will-o-the-wisp er det ikke så stress, men hvis den kommer i kombinasjon med andre fiender, mister jeg fort halve helsa og vel så det. Som en nevnte tidligere her funker shock-magi meget bra på svina. En staff jeg fant gjorde seriøst vei i vellinga.

BTW: Det skrives "daedric", ikke "deadric". :p

Skrevet
Synst ikke deadric våpen funker så bra på dem og de levler med deg ganske bra. Er de mest irriterende beista der ute. ikke noe særlig lot heller:(

5984776[/snapback]

Wisp'ene levler ikke med deg men befinner seg konstant på level 9.

Skrevet

Generellt sett virker visst shock-magi mot de fleste. HAr ikke truffet noen monstre enda som resister det. (Men flere som resister fire eller frost)

Skrevet

Ble slakta første gang jeg møtte en Wisp jeg også. :blush:

Hvor vanskelige de er varierer vel fra hva man spiller. Spiller thief, og hadde ikke gode blade skills eller magicskills. At jeg i tillegg måtte bruke et dårlig silversword gjorde ikke saken mye bedre. Gikk til slutt da. Fant ut at det var enkelt å dodge unna angrepene dens...for ikke å snakke om at shadowmere hjalp meg noe sinnsykt. Tror hun besvimte 10-12 ganger før jeg klarte å drepe den. I tillegg fikk jeg hjelp av en-to av personene ved Azura shrine. :!: Har ikke noe problemer med de nå lenger.

Shockspells funker som de andre sier bra. Eller du kan enchante et våpen med shockdamage. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...