Gå til innhold

Hvor Mange Har Sendt inn 360?


vIc2r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det ser ut som om mange har returnert sin Xbox360 er nok pga hver gang en ryker, så lages det hylekor på forumet.

 

Tenk hvis hver av oss som har en 100% fungerende Xbox360 skulle laget et hylekor over at den virker.

 

De uheldige/missfornøyde høres mye lettere enn de fornøyde. Slik er det alltid.

 

Hvis 3 stykker likte en film, og 1 person disser filmen skikkelig ned, så sitter som regel det negative inntrykke sterkest igjen.

 

Hvis det finnes 25.000 fungerende Xbox360 i Norge som holder kjeft, og 25 stk hyler på gamer.no om at deres egen ikke fungere, så får man lett inntrykket av at "de fleste" har problemer med sin Xbox 360.

Lenke til kommentar
Sier seg selv....

 

Har selv 360.. Er kjempe fornøyd med den :dribble:

 

 

Men har sett og hørt om MANGE som har prob med boksen...  :cry:

 

Mange her som har måtte bestille LIKKISTE til Xbox360...

 

 

Victor

5982158[/snapback]

 

Jeg måtte sende inn før påske.

Kjenner kun 1 kompis til som har 360 IRL og han måtte også sende sin inn.

 

Tviler litt på at det er kun 3% som har feil. Virker mere som 97% :p

Lenke til kommentar

Kjøpte min 02. desember på realeasen i fjor og den har siden fungert 100%. Har vel hengt seg opp 2-3 ganger men det gjorde jammen NES, SNES, N64, PS1, PS2, Xbox og GC som jeg har hatt også. Min 360 er også brukt veldig mye. Hvertfall minst 3-4 timer til spilling i gjennomsnitt hver dag siden kjøp. I tillegg laster jeg ned stort sett alt som kommer. Så er veldig fornøyd med min box hvertfall :w00t:

Lenke til kommentar

Min xbox360 fungerer som den skal. Har aldri låst seg i spill eller noe annet. En kamerat av meg har aldri hatt noen problemer han heller.

 

Jeg har en liten og vag teori om hvorfor en del sliter med at xbox'en overoppheter. Jeg tror en del ikke har bra nok klarering rundt xbox'en. Noen har kanskje plassert den inne i et tv-bord med bakvegg slik at det ikke blir noe særlig med luftsirkulasjon. Andre har kanskje xbox'en på høykant slik at heatpipen ikke fungerer optimalt.

 

Jeg har god klaring til alle kanter på min xbox. Jeg har til og med satt på noen ekstra puter under, slik at den har litt bedre bakkeklarering. Vet ikke om det hjelper noe, men problemene har i alle fall uteblitt.

Lenke til kommentar

trykkertor har nok eit poeng her, men er det så mange som må sende inn Xboxen sin? Eg har litt lyst på boxen, men ikkje når det er så mange som sender inn.

Hadde jo gått an å lage ei røysting slik at me kan sjå kor mange som har sendt inn og omvendt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...