Gå til innhold

Hvor Mange Har Sendt inn 360?


vIc2r

Anbefalte innlegg

Joda, det går an, men det vil ikke ha noen hensikt da forumet er for lite til å kunne være til noen spesiell hjelp og siden det som oftest vil være fanboys som også vil bidra til det negative.

 

Den eneste måten å gjøre dette ordentlig på, ville være å be alle sammen skrive inn serienr på sin boks i en database som er knyttet opp og som inneholder alle de "ekte" boksene.

 

Stort sett vil de med negative erfaringer rope høyest, slik at en poll på dette vil være urettferdig. Jeg f.eks en 360 som aldri har gjort annet enn det jeg vil den skal gjøre, uten å mukke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Av de jeg kjenner som har Xbox 360, har ingen opplevd noen problemer med den. Dette gjelder både maskiner kjøpt på releasedagen (2. Des) og senere.

Lenke til kommentar

har også måtte sendt min inn. fikk en ny igjen som og var problemer med, (låste seg) men det er vekke nå.. selv om den har stått på 24/7 enkelte dager.. virker som den har kvittet seg med sykdommene av seg selv :!: en buddy har og et problem med at den låser seg enkelte ganger, men har ikke giddet å sende den inn så langt.. uansett storfornøyd med min box :thumbup: ikke en playstation fanboy i verden kan noen gang ødelegge det :!:

Lenke til kommentar

Jeg har sendt inn min. Fikk 3 røde lys i fronten på den. UPS (eller hva de nå heter) kom faktisk å hentet den dagen etter at jeg hadde ringt. Har ventet ca. 1 uke nå på å få den tilbake.

Endret av Frezz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ser meg nødt til å sende min ene 360 på mandag, da den virkelig har fått hengesyke. Den henger seg opp i tide og utide, og MS support skylder på routeren min, hehe... Ser det ikke som direkte sannsynlig at den skal påvirke xboxen, om det ikke er snakk om telepati mellom elektronisk utstyr... Mulig 360en får mindreverdighetskomplekser i nærheten av en overmektig WRT :p

 

 

Edit:

Er kanskje litt relevant å nevne at boxen henger seg både når den er koblet til routeren, og når den ikke er det.

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar

Min XBOX 360 har hatt 3 røde lys siden januar, men har ikke hatt tid til å sende den inn. Tenkte jeg skulle gjøre det nå. Hvor er det jeg ringer? Har også forstått at det er UPS som henter boksen, evt leverer innleveringsesken. Hva gjør man om man aldri har mulighet til å være hjemme før på kvelden?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...