Gå til innhold

Kan dere anbefale et videokamera?


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et brukt videokamera. Jeg velger brukt fordi de fleste som selger, har stort sett brukt kameraet lite og de er stort sett feilfrie. Men jeg trenger litt anbefalinger. Jeg trenger ikke megapixler til stillbilder. Dette er ikke viktig for meg fordi jeg bruker dig. speilrefleks til dette. Men det som er viktig derimot, er klare bilder med god kontrast og fargegjengivelse, at den analoge zoomen zommer skarpt og feilfritt. Digital zoom er ikke viktig, da dette foringer filmingen (synes jeg, da.). Kameraet bør også ha nattfilming/nattmodus og manuelle valgmuligheter. Det optimale hadde vært å få tak i et brukt Sony dcr pc-110 eller pc-120, men disse begynner vel å "gå ut på dato" og vanskelig å få tak i. Dette var sikkert mye, men jeg er takknemlig for alle vink og råd :D .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor stort kan kameraet være? Hva er maks du vil bruke på et kamera?

5984310[/snapback]

 

 

Jeg hadde vel tenkt rundt en 3000/4000 på et brukt et. Men jeg vet jo også at det er store variasjoner på bruktpriser alt etter merke, modell og hvor mye/lite det er brukt. Dessverre så har jeg merket meg at mange bruker førpriser som var for flere år siden, selv om det nå er ny teknologi etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...