Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Start -> kjør -> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

6080613[/snapback]

 

Er dette bedre enn å fjerne den gjennom kontrollpanelet? Trudde i grunn at kontrollpanelet var godt nok til å fjerne de fleste programmer.

Lenke til kommentar

Fant dette artige prgrammet på Notebookforums.com som gjør at LED-lysene blinker når du spiller musikk på maskinen.

 

Programmet er skrevet for M170 hvilket innebærer at det ikke har støtte for touchpadlyset. De holder visst på å gjøre noe med det. De som er interessert kan se nærmere på denne tråden: http://www.notebookforums.com/showthread.php?t=151270

 

Programmet lastes ned her: http://www.philiplittlewood.co.uk/XPSLEDController.zip

 

Om du har lyst kan du se en video av hvordan det fungerer her: http://media.putfile.com/M170-Lights

 

Ser kult ut, men blir litt for mye av det gode for min smak :)

Lenke til kommentar

Da var min M1710 ferdig og sendt fra "Dells europeiske produksjonssted", noe jeg regner med er Irland... Antakeligvis er den her på torsdag eller fredag... :dribble:

 

Har kjøpt inn Oblivion (flink gutt og kjøper spill, jeg...), og ventet leeeeenge for å kunne spille det... Har en Dell Latitude C610 nå, med hele 1 GHz Pentium III-prosessor og 256 MB Ram... :) Den fungerer godt til nettsurfing, men ikke mye mer...

 

Maskina som er bestilt har følgende spek:

2.16 GHz prosessor

2 GB Ram

100 GB 7200 HD

DVD-brenner

512 MB Nvidia GeForce 7900GTX (eller no sånt, husker ikke i farten)

 

Pris: 18500.... :D Da Dell har rota masse med mine tidligere bestillinger, fikk jeg en kjempebra pris som plaster på såret. Bestilte en 9400 i begynnelsen av mars, og har vært innom denne to ganger (på grunn av skjermkort som gikk ut av produksjon), + M170 (som de klarte å sette opp med feil spek) før jeg fant ut at M1710 hadde kommet. Bestilte denne, men Dell klarte å avbestille denne to ganger uten at de fant ut hvorfor. Bestilte den for 3. gang, og da fikk jeg som sagt en kjempegod pris. Har jo tross alt forsøkt å bestille i 2 måneder... :(

 

Så nå gleder jeg meg som en unge til at den kommer! :dribble:

Lenke til kommentar

Ja, det der var en god pris. Du kan glede deg. Bortsett fra noen små irritasjonsmomenter (les bloatware og McAffe) er jeg kjempefornøyd. Maskinen leverer i bøtter og spann. Har selv kjøpt Oblivon og overklokket kjører jeg spillet på full pupp uten at jeg registrerer FPS under 20 utendørs mer enn en sjelden gang. Når jeg i tillegg vet at kortet kan overklokkes enda mer, er jeg trygg på at jeg får mye av glede av denne maskinen i tiden fremover :)

Lenke til kommentar

Heisan! Sitter på en Dell XPS GEN2, som vel var en av de første versonene som kom ut for omlag ett år side. Er det noen som veit om jeg kan bruke disse triksene på min? Hva overklokkingen angår veit jeg ikke om det er samme hovedkort i min som i den nye generasjonen.

På forhond takk!

Lenke til kommentar
Heisan! Sitter på en Dell XPS GEN2, som vel var en av de første versonene som kom ut for omlag ett år side. Er det noen som veit om jeg kan bruke disse triksene på min? Hva overklokkingen angår veit jeg ikke om det er samme hovedkort i min som i den nye generasjonen.

På forhond takk!

6113122[/snapback]

 

Ja, det tror jeg du kan gjøre. Er det go 6800 ultra som er i den du har? Fremgangsmåten er uansett den samme. Du kan eventuelt lete etter mere informasjon på notebookforums.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...