Gå til innhold

Er "Surface" verdt å få med seg?


Riggs

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg følger med på både Lost og Prison Break, men hadde ikke hatt noe imot å følge med på en tredje serie. Jeg så at serien "Surface" var foreslått i et av forumets tråder. Ettersom jeg aldri har hørt om denne serien før, har jeg en følelse av at den er lite populær. Stemmer dette? Er det noen av dere på forumet som har sett denne serien og kan anbefale den? Eller er det bare noe man burde styre unna?

Endret av Riggs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg følger med på både Lost og Prison Break, men hadde ikke hatt noe imot å følge med på en tredje serie. Jeg så at serien "Surface" var foreslått i et av forumets tråder. Ettersom jeg aldri har hørt om denne serien før, har jeg en følelse av at den er lite populær. Stemmer dette? Er det noen av dere på forumet som har sett denne serien og kan anbefale den? Eller er det bare noe man burde styre unna?

5976836[/snapback]

 

Jeg anbefalte den i Brukernes anbefalte serier. Grunnen til at den ikke har så mye omtale, er vel at den først begynnte å bli sendt på norsk TV onsdag nå i påska.. og det i tillegg på Canal +.

 

Jeg tenkte jeg skulle få med meg serie-åpninga, men det gikk jo seff i driten da jeg aldri klarer å huske sånt, så jeg lasta ned alle episodene fra nettet. Nå skal det sies at jeg liker både Lost og Prison Break selv, og syntes Surface var en helt grei serie med både underholdnings og spenningsverdier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...