Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jaa, Atlas ble ikke renere av en times løping og herjing med nabovalpen, for å si det sånn.
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 :!: er det ikke typisk Men du verden.. det er verdt hver en sølepytt han løper oppi, så lenge han koser seg med kjærestene sine (Diesel har tre!)
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg liker å innbille meg at Amigo er for ung for Atlas. Hun er bare fire måneder, liksom.
medlem-90636 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Denne uken får jeg ferske ståbilder av valpen min Jeg bombarderte mine valpekjøpere med bilder , mens det er mer sparsomt fra min egen oppdretter. Hun har det veldig mye travlere enn det jeg hadde, så da er det ekstra artig når det kommer ett bilde
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Min er ett og har kjærester på 5-9 mnd... Atlas er vel 4. xD
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Min er ett og har kjærester på 5-9 mnd... Atlas er vel 4. xD :!: Da er det kanskje litt aldersforskjell!?
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Min er ett og har kjærester på 5-9 mnd... Atlas er vel 4. xD :!: Da er det kanskje litt aldersforskjell!? Det er nemlig det! Nå ser jeg ikke det store problemet, da det er Amigo som prøver å humpe Atlas, og ikke omvendt.
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Det er to gutter ? isåfall er det nok mere dominans enn kjærestegreier
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Nei, det er akkurat det de ikke er. Amigo er tispe. xD
Notatblokk Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 En tispe som heter Amigo, hva i all verden? Mona har ingen kjærester, kjempetrist.
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 (endret) jeg har foreslått at hun kanskje kan bytte navn til Amiga. Endret 25. februar 2008 av Eplefe
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Haha tispe som heter amigo faktisk Jeg kjenner en hannhund som heter det.
LuciferLynx Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Apropos bade hund... Møkkabikkja rulla seg i en DIGER HAUG elgdritt på turen nå, så her blir det bading NÅ. Heldigvis er hu flink jente i dusjen da
TheScorp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Omtrent like tung og høy som Julie når hun står på bakbeina Så 65-70 kilo? Det var vel å ta litt hardt i? Mona veier ca 70kg, så mer enn meg ja. Ser ikke ut som om jeg tok så hardt i allikavel
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Apropos bade hund... Møkkabikkja rulla seg i en DIGER HAUG elgdritt på turen nå, så her blir det bading NÅ. Heldigvis er hu flink jente i dusjen da HAHA, kjedelige Min har vært rampte i dag!! ;( Gikk tur i skogen. Møtte på en hund, og slapp Diesel når den var ute av syne. Neida, han snudde seg å sprang pina meg etter! Jeg holdt på å klikke. Og eieren av hunden ble dritsur, greit nok å bli irritert. Det hadde sikkert jeg også blitt -om den hadde gått til angrep. Men han ville bare snuse på og det var ingen knuffing. Overnervøs småhund eier. DET er en ting vi må trene på. Utrolig teit at han lukker ørene når det kommer noe/noen
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ser ikke ut som om jeg tok så hardt i allikavel Tenkte på Julies vekt.
darkness| Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Apropos bade hund... Møkkabikkja rulla seg i en DIGER HAUG elgdritt på turen nå, så her blir det bading NÅ. Heldigvis er hu flink jente i dusjen da HAHA, kjedelige Min har vært rampte i dag!! ;( Gikk tur i skogen. Møtte på en hund, og slapp Diesel når den var ute av syne. Neida, han snudde seg å sprang pina meg etter! Jeg holdt på å klikke. Og eieren av hunden ble dritsur, greit nok å bli irritert. Det hadde sikkert jeg også blitt -om den hadde gått til angrep. Men han ville bare snuse på og det var ingen knuffing. Overnervøs småhund eier. DET er en ting vi må trene på. Utrolig teit at han lukker ørene når det kommer noe/noen Skjønner i grunn godt at eieren av den andre hunden ble sur, jeg..
Ciryaher Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 ... Noen flere som har en pussig hund når det kommer til vær og turer? Tim (border collie/collie) misliker sterkt regnvær og slaps, noe som kanskje ikke er så rart. Men han vil rett og slett ikke ut. Og han "hater" å bli våt, særlig på bena. =/ Her i gården spiller ikke været noen rolle. Gjerne kaldt, vått og mye vind så hun får jage løvet som blåser rundt. Her drev vi litt opplæring av en ung husky som enda ikke hadde lært hvor grensa gikk.
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Skjønner i grunn godt at eieren av den andre hunden ble sur, jeg.. Som jeg skrev selv over her, hadde sikkert blitt litt iritert med det samme, men når jeg ser at det går bra så er det jo greit. Men neida, det var tydeligvis farlig å røre den hvite lille hunden. Kunne kanskje risikere å bli møkkete? Endret 25. februar 2008 av Zaroos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå