Gå til innhold

Bli med i den Amerikanske hæren?


bjarne88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mange Nordmenn i "Den franske fremmedlegionen" dette er en leiehær"mercs" og vil sikkert passe for deg... Men Norge har mange muligheter også... telemarksbataljonen er ofte i land som afghanistan og har en spennende tjeneste... skal sies at det også er veldig vanskelig å bli tatt inn i den franske fremmedlegionen men en hel del lettere en i en amerikansk hær vil jeg tro.... og hva vil du oppnå? hva er målet ditt? du vet at amerikanske soldater er ofte i krigsherjede områder... du kan dø? tenkt på det? du er 88 modell eller? tenk om en gang til du...

Endret av KRAFortune
  • Liker 1
Lenke til kommentar
mange Nordmenn i "Den franske fremmedlegionen" dette er en leiehær"mercs" og vil sikkert passe for deg... Men Norge har mange muligheter også... telemarksbataljonen er ofte i land som afghanistan og har en spennende tjeneste... skal sies at det også er veldig vanskelig å bli tatt in i den franske fremmedlegionen men en hel del letter en i en amerikansk hær vil jeg tro....

5973689[/snapback]

 

du må blandt annet snakke flytende fransk..

Lenke til kommentar
Noen som vet om det noen slags mulighet for en nordmann å bli med i den amerikanske hæren?

5973355[/snapback]

NATO-styrke er vel det enkleste for deg, via det norske forsvaret?

5973710[/snapback]

 

ISAF styrke tenker jeg du mener

5973728[/snapback]

Godt mulig, jeg har ingen peiling på militære greier, og satser da på å bli kjent udyktig på sesjon. Ikke at jeg tror det er noe problem en gang.

 

Skitt under neglene? Nei takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...