Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er et Asus kort til i hus, samt en X6800 stepping 5 og G.skill DDR1000 2Gb moduler med 4-4-4-5 timings, skal til å modde hovedkortet nå..

Cascaden fyres opp i morgen...

Venter på en ny nitrotank også.. så det kan jo hende at det blir en ny film snart...

Har testet litt allerede, men bare på luft.. og resultatene er ikke noe bedre enn med E6600. Men det er mulig å forandre på multiplier, noe som lover godt for Cascaden... Minnemodulene derimot, har jeg allerede hatt på godt over DDR1000 på 4-4-4-5 timings, og det er ikke tvil om at disse modulene er bedre enn de andre Corsair settet mitt som har fatbody IC'er..

 

Nå trenger jeg bare etpar X1900 kort...

Lenke til kommentar

Intel CPU Core 2 Duo E6600 2.40GHz S-775 1066MHz 4MB "Conroe" Boxed

 

Er det denne som er lurest å gå for? Hørt at den skal klokke godt, i følge testene jeg har sett. Tenkte egentlig å gå for den som er under igjen.

 

Men får vente å se til det kommer flere bruker tester her fra forumet :D

Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden har sklidd ut nå med alt for mye OC prat. Det finnes en egen forumkategori for det.

 

Nå har det blitt en skrytetråd/konkurransetråd, noe det ikke var i begynnelsen.

 

Dette er mitt ønske: La OC foregå i sin kategori, og så kan denne tråden kanskje være litt mer info, som den nok var tenkt til.

 

Jeg synes det er interessant å vite at nå har pcexpress.no og mange andre kommet med i prisguiden, og de er opptil 10 % billigere enn SHG som har vært billigst lenge. :)

Lenke til kommentar
Bekreftet 23.08.2006 for E6600 og Ubekreftet 18.07.2006 for E6700. Litt bedre priser en SHG også.

 

Gode nyheter: http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=32793

 

Lanseringsdatoen fremskyndes til den 14.07 ;)

6432640[/snapback]

 

hah.. supert..! hvordan tror dere prisene vil være på conroe ca. en måned etter launch i forhold til de vi nå ser..? da kommer studielånet mitt.. håper conroe skal bli konkurransedyktig i forhold til x2 som blir heftig satt ned.. men intel har jo satt nye superlave priser på resten av prossesorene dems etter lansering..

 

noen synske på forumet?

Lenke til kommentar

Det er kanskje litt tidlig å svare på enda tipper jeg, bør vente til hovedkort og prosessorene er sluppet ut, så folk får tingene i hus. Det er bare de heldige som jeg kaller dem som har fått tak i god sakene hehe.

 

Mange som har brukt Asus kortet, det virker jo som et bra kort. Selv om det er en del problemer der, men det løser seg med en god bios update når den tid kommer.

 

Tror du bør vente litt jeg, så får du nok noen gode svar senere :D

Lenke til kommentar
Det er kanskje litt tidlig å svare på enda tipper jeg, bør vente til hovedkort og prosessorene er sluppet ut, så folk får tingene i hus. Det er bare de heldige som jeg kaller dem som har fått tak i god sakene hehe.

 

Mange som har brukt Asus kortet, det virker jo som et bra kort. Selv om det er en del problemer der, men det løser seg med en god bios update når den tid kommer.

 

Tror du bør vente litt jeg, så får du nok noen gode svar senere :D

6442386[/snapback]

 

ok. takk.

Lenke til kommentar
Det er kanskje litt tidlig å svare på enda tipper jeg, bør vente til hovedkort og prosessorene er sluppet ut, så folk får tingene i hus. Det er bare de heldige som jeg kaller dem som har fått tak i god sakene hehe.

 

Mange som har brukt Asus kortet, det virker jo som et bra kort. Selv om det er en del problemer der, men det løser seg med en god bios update når den tid kommer.

 

Tror du bør vente litt jeg, så får du nok noen gode svar senere :D

6442386[/snapback]

 

ok. takk.

6442418[/snapback]

Tenker å kjøpe en E6700, men vil det være stor forskell på E6700 og E6600?

Det er jo 900kr i forskell :ohmy:

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen prognoser på hvor mange Conroe-baserte CPU-er som faktisk kommer til å være tilgjengelig de første ukene/månedene? Det var jo snakk om at en del OEM-aktører skulle snappe opp en hel del.

 

Det virker jo som om det er mer enn nok folk som har lyst på de :)

 

Kjipt om det ender opp med å bli mangel etter at den første batchen forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...