Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

mad_arab:

Spørs jo hva man definerer som barnesykdommer. Men som oftest er det i dårlige drivere man møter "barnesykdommene".

 

Men det finnes eksempler på HW "barnesykdommer". SB450 hadde nå USB problematikk osv. Nvidias 590/C19 sies å ha problemer osv. Ellers så husker man jo tidlige AMD integrerte minnekontrollere osv.

 

 

Men det skal bli spennende nå som vi får opp både vanlige brukere og de mer proffesjonelle her i forumet.

 

Nosto:

Kunne du inkludert komponentene for Conroe maskinen i en linje på signaturen ellerno?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo et godt forsøk og et meget godt resultat Bård..(nosto)... Men, de gamle er fortsatt eldst.. :D

 

Sleit litt til å begynne med, kom liksom ikke over 3GHz med min E6600 på luft... men så løsna det kan man si..

Har ikke sett mange Conroer som er bedre enn denne her på luft...

Kjøling var Zalman 9500, minne er Mushkin Black PC5300 2GB sett, HK er P5W DH bios 0065...

 

Når ting begynt å skje, så skjedde det jo ganske fort...

først denne... litt etter Bård...

superpi3.jpg

 

Så begynte ting å gå min vei...

superpi4.jpg

 

Og det fortsatte..

 

superpi5.jpg

 

og til slutt satt jeg igjen med dette..

 

superpi6.jpg

 

 

X6800 cpuen min ble sendt fra Kina i dag, Cascaden er klar.. og nitroen også.. dette kan jo bli rett så gøy etterhvert..

 

skal se hva maskinen vil i Aquamark med et stock 7800gtx nå.. så er det natta...

Lenke til kommentar
Det var jo et godt forsøk og et meget godt resultat Bård..(nosto)... Men, de gamle er fortsatt eldst.. :D

 

Sleit litt til å begynne med, kom liksom ikke over 3GHz med min E6600 på luft... men så løsna det kan man si..

Har ikke sett mange Conroer som er bedre enn denne her på luft...

Kjøling var Zalman 9500, minne er Mushkin Black PC5300 2GB sett, HK er P5W DH bios 0065...

 

Når ting begynt å skje, så skjedde det jo ganske fort...

først denne... litt etter Bård...

superpi3.jpg

 

Så begynte ting å gå min vei...

superpi4.jpg

 

Og det fortsatte..

 

superpi5.jpg

 

og til slutt satt jeg igjen med dette..

 

superpi6.jpg

 

 

X6800 cpuen min ble sendt fra Kina i dag, Cascaden er klar.. og nitroen også.. dette kan jo bli rett så gøy etterhvert..

 

skal se hva maskinen vil i Aquamark med et stock 7800gtx nå.. så er det natta...

6403664[/snapback]

jaja veit ikke helt hva jeg skal si jeg.du veit stoolman

Lenke til kommentar

får dere disse resultatene på luft? Så det vil si at jeg "lett" får 3.1Ghz+ med vann? hvis jeg ikke har veldig uflaks med noe av hardwaren?

 

Frister mer med E6600 og X1900XT en noen gang.

 

Lurer på hva slags 24/7 klokk jeg kan få til på 240mm stillegående vann.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...