Gå til innhold

Klesstil og musikksmak?


Registrert

Anbefalte innlegg

Jeg hører på rock og metal, noe som ikke alltid gjenspeiler seg i klesstilen min. Jeg liker svart som en klesfarge, men bare blandet med en annen farge. Jeg bruker mørkeblå jeans, svarte eller enfargede t-skjorter(blå, rød, svart, hvit) og kanskje en svart genser, gjerne med glidelås foran. Når jeg spiller med bandet på scenen ser jeg helt vanlig ut, akkurat som resten av bandet. Vokalisten ser ut som en gangster faktisk, sjekk konsertene våre på youtube(se signatur). Yet, vi spiller metal.

En fremmed person vil tro at jeg er mainstream men det er feil.

 

Jeg syns man skal kunne få lov til å kle seg hvordan man vil sålenge det ikke går ut over andre på noen måte, dersom det skulle være mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker innimellom litt "indie"-aktige klær som rød bukse og grønn t-skjorte, liker farger bare det ikke er for "soss`ete" eller femi. Gutta i Late of The Pier er kanskje et eksempel(http://www.nrk.no/lydverket/wp-content/uploads/2008/08/late_of_the_pier_478.jpg). Men går også med en del rocka klær, noe "hiphop-klær"(spesielt Zoo York) og sånt. En rød skjorte og svart bukse er det jeg går mest med. Noe p.g.a. det minner meg litt om idolet mitt(Josh Homme) fra favorittbandet mitt Queens of The Stone Age. Hører forresten mest på indie, også kommer rock, hiphop, electronica og metal.

Lenke til kommentar

wow, mye ensformig her.

 

JEG hører på mye forskjellig, jeg! mannnn, jeg er så spennende. jeg hører på metal OG hip hop/rap, elektronica, indierock og psykedelisk jazzzz og psychobilly og alt til stønnende hvaler+++++++++

jeg ser også ut som en hvemsomhelst. skikkelig grå mus. kall det hva du vil. jeg tipper det eneste som skiller meg ut er at jeg bruker enorme headset (til å være KVINNE).

 

SÅ, jeg synes folk henger seg for mye opp i hva slags klær de bruker og at det matcher i forhold til den musikken de hører på slik at alle skal få en idé om hva du hører på slik at de får en idé om hveem duuu eeeer osv osv.

 

dog liker jeg jo alltids band som har et skikkelig originalt og spesielt image, men når det begynner å bli for mye fokus...... not for me.

jeg foretrekker folk som fokuserer på å lage bra musikk og fremføre musikken på best mulig måte, og ikke de som konsentrerer seg mest om showooooofffff. men igjen, det er vel det alle copycat fanboysa forventer.

 

btw hvorfor har det plutselig blitt så flaut å høre på hip hop? det er ikke bare akon på g her. mye bra å hente, bare man leter litt. men det må man jo gjøre angående de fleste sjangre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...