Gå til innhold

Liverpool - chelsea, semifinale i fa cupen!


Ballus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haeahehaehaeh.. Altså, no offence, men tror du virkelig Loserpool slår Chelsea? Jaja.. GLHF. Chelsea vinner 2-0..

5963843[/snapback]

 

 

 

Atte du sa?

5969402[/snapback]

 

Jajajaj. Whatever :p:blush:

 

 

Boro er jo et veldig godt Cuplag, å hvis stallen bare fungerer vil nok Lfc slite...

5970480[/snapback]

 

Bare synd det var West Ham som gikk til finalen da :p

 

Håper West Ham slår looserpool :mad:

5974408[/snapback]

 

 

"Looserpool som du kaller det for slo nå chelsea:p

Lenke til kommentar
Cissè bommer på straffe:p

5963251[/snapback]

Hvis du hadde vært manager for L'pool, hadde du plukket Cisse til å ta 1.straffe :blink:

Hadde ikke lat den mannen tatt avspark engang. Bomkjøp som kostet dem Owen.

5974764[/snapback]

 

 

 

Hvorfor tror du jeg skrev "bommer"!!

 

Hater fyren, hadde han bare brukt like mye tid på fotball som han bruker i frisørstolen!

 

Hadde jeg vært manager for Liverpool så hadde ikke Cisse vært der i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Haeahehaehaeh.. Altså, no offence, men tror du virkelig Loserpool slår Chelsea? Jaja.. GLHF. Chelsea vinner 2-0..

5963843[/snapback]

 

 

 

Atte du sa?

5969402[/snapback]

 

Jajajaj. Whatever :p:blush:

 

 

Boro er jo et veldig godt Cuplag, å hvis stallen bare fungerer vil nok Lfc slite...

5970480[/snapback]

 

Bare synd det var West Ham som gikk til finalen da :p

 

Håper West Ham slår looserpool :mad:

5974408[/snapback]

 

 

"Looserpool som du kaller det for slo nå chelsea:p

5974900[/snapback]

 

 

Og? Chelsea kan davell gå å legge seg dem og.. Man Utd 4 ever<3

Lenke til kommentar
Cissè bommer på straffe:p

5963251[/snapback]

Hvis du hadde vært manager for L'pool, hadde du plukket Cisse til å ta 1.straffe :blink:

Hadde ikke lat den mannen tatt avspark engang. Bomkjøp som kostet dem Owen.

5974764[/snapback]

Hvorfor tror du jeg skrev "bommer"!!

Hater fyren, hadde han bare brukt like mye tid på fotball som han bruker i frisørstolen!

Hadde jeg vært manager for Liverpool så hadde ikke Cisse vært der i det hele tatt!

5974925[/snapback]

 

For å kunne bomme på straffe må du ta den. Og når du skriver "Cisse bommer på straffe" så legger det til grunn at L'pool har fått straffe og Cisse skal ta den.

 

Men driit, vi er enige som saken hvert fall

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Liverpool lekte seg. Kongekamp. Cissè har hatt en negativ formkurve etter at han knakk foten. Han hadde stort potensiale, men mye av det har forsvunnet, føler jeg. Liverpool har fantastisk forsvar, enda bedre midtbane, men et av de dårligste angrepene i PL-toppen. Det bør Benitez gjøre noe med.

 

You'll never walk alone :love:

Lenke til kommentar
Liverpool lekte seg. Kongekamp. Cissè har hatt en negativ formkurve etter at han knakk foten. Han hadde stort potensiale, men mye av det har forsvunnet, føler jeg. Liverpool har fantastisk forsvar, enda bedre midtbane, men et av de dårligste angrepene i PL-toppen. Det bør Benitez gjøre noe med.

 

You'll never walk alone :love:

5978858[/snapback]

 

Hva snakke du om?

Chelsea hadde ballen meste parten av kampen, og liverpool utnytte feilen deres!!

så enkelt er det Liverpool lekte ikkje! og Liverpool er BEST

Cisse er veldig god(ikke betre en owen da) men han har ikke komt tilbake skikkelig fra beinbrudde!

Endret av wilai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva jeg snakker om? At Liverpool lekte seg. Cissè er ikke i nærheten av Owen en gang. Har du sett når Cissè prøver å finte? Jeg blir redd hver gang han har ballen.

Lenke til kommentar
Liverpool lekte seg. Kongekamp. Cissè har hatt en negativ formkurve etter at han knakk foten. Han hadde stort potensiale, men mye av det har forsvunnet, føler jeg. Liverpool har fantastisk forsvar, enda bedre midtbane, men et av de dårligste angrepene i PL-toppen. Det bør Benitez gjøre noe med.

 

You'll never walk alone :love:

5978858[/snapback]

 

Hva snakke du om?

Chelsea hadde ballen meste parten av kampen, og liverpool utnytte feilen deres!!

så enkelt er det Liverpool lekte ikkje! og Liverpool er BEST

Cisse er veldig god(ikke betre en owen da) men han har ikke komt tilbake skikkelig fra beinbrudde!

5978869[/snapback]

 

 

Hva snakker du om??

 

For det første så sier du at liverpool ikke lekte seg utpå banen mot chelsea.

Det gjorde de, for chelsea saug under den kampen!

 

Og for det andre sier du at Cisse er veldig god...

 

Har du i det hele tatt fulgt med på noen av lfc sine kamper?

Lenke til kommentar
Hva snakke du om?

Chelsea hadde ballen meste parten av kampen, og liverpool utnytte feilen deres!!

så enkelt er det Liverpool lekte ikkje! og Liverpool er BEST

Cisse er veldig god(ikke betre en owen da) men han har ikke komt tilbake skikkelig fra beinbrudde!

5978869[/snapback]

 

Er mulig jeg ikke burde uttalt meg siden jeg bare så fra 60 og inn. Da styrte Chelsea kampen pga L'pool la seg mer bakpå. Før det så fulgte jeg kampen på Vg-live, og jeg kunne ikke lese at Chelsea hadde kommet til en stor sjanse i 1.omgang. Fikk dog med meg at L'pool hadde brent 2 meget store sjanser som vg reporteren insinuerte at burde kanskje blitt scoret på. Og når det står 2-0 så gir de Chelsea spillet ved å legge seg bakpå mer enn før, og da kommer det naturligvis mere sjanser også.

 

og Liverpool er BEST

den setningen der er vel litt malplassert?

Lenke til kommentar

Litt for "kvalme" til tider, klarer kun å se sitt eget lag (mangler evnen til å være nøytrale). Kan bli litt for mye til tider :(

 

(gjelder jo ikke alle selvsagt, men jeg vet av mange lfc supportere som er slik, skikkelig irriterende å være å fest med f.eks)

Endret av Saknet
Lenke til kommentar
Hva er feil med supporterne??

5984395[/snapback]

Husk at jeg uttaler meg om de norske supporterne, IKKE de engelske som drar på kamp hver uke.

 

Liverpool-supporterne: Englands svar på VIF-supporterne; ekstremt arrogante og nekter å godta nederlag. Det er bestandig dommeren eller gressmatta sin feil at de taper.

 

Man Utd-supporterne: Håpløse medgangssupportere som snur ryggen til laget ved den minste motgang, og til stadighet stiller spørsmålstegn ved en av verdens mest suksessrike trenere. Bortskjemte unger som vokste opp under storhetstiden på 90-tallet. Håpløst!

 

Arsenal-supportere: Har ikke så mye imot disse, men det er påfallende mange som ikke støtter laget sitt 100% i motgang.

Lenke til kommentar

hmmm....

 

Du kommer i tilfelle fra en veeldig rar plass for jeg kjenner mange supportere som støtter lagene sine 100% uansett...

 

 

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i hva du sier...

 

 

Det eneste må være at lfc-supporterene hater cisse, men det har de grunn til! :p

Lenke til kommentar
Hva er feil med supporterne??

5984395[/snapback]

Husk at jeg uttaler meg om de norske supporterne, IKKE de engelske som drar på kamp hver uke.

 

Liverpool-supporterne: Englands svar på VIF-supporterne; ekstremt arrogante og nekter å godta nederlag. Det er bestandig dommeren eller gressmatta sin feil at de taper.

 

Man Utd-supporterne: Håpløse medgangssupportere som snur ryggen til laget ved den minste motgang, og til stadighet stiller spørsmålstegn ved en av verdens mest suksessrike trenere. Bortskjemte unger som vokste opp under storhetstiden på 90-tallet. Håpløst!

 

Arsenal-supportere: Har ikke så mye imot disse, men det er påfallende mange som ikke støtter laget sitt 100% i motgang.

5984791[/snapback]

Alle Chelsea supportere spratt opp av jorda for omtrent 1 år siden, stygge er de å.

 

Generalisering er gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...