Gå til innhold

Liverpool - chelsea, semifinale i fa cupen!


Ballus

Anbefalte innlegg

Hva er feil med supporterne??

5984395[/snapback]

Liverpool-supporterne: Englands svar på VIF-supporterne; ekstremt arrogante og nekter å godta nederlag. Det er bestandig dommeren eller gressmatta sin feil at de taper.

5984791[/snapback]

 

Dette med at det er dommeren o.l. sin feil at de taper, mener jeg å ha hørt fra andre supportere (og til og med trenere) både titt og ofte også. Hmm...var det Chelsea tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
95 % av Norske Chelsea-supportere er kommet de siste 3 årene...

 

Hvorfor det mon tro.........

5984936[/snapback]

 

Og hvor har du lest det?

 

Bare så det er sagt, så er det 2/3 av laget mitt som heier på Man Utd, og jeg tror ingen av dem er "medgangsupportere"... Har heia på laget så lenge jeg kan huske, og har kjent dem fleste i maaaange år..

Lenke til kommentar
Dette med at det er dommeren o.l. sin feil at de taper, mener jeg å ha hørt fra andre supportere (og til og med trenere) både titt og ofte også. Hmm...var det Chelsea tro?  :hmm:

5984889[/snapback]

Tull og tøys, Chelsea-supporterne har vært gjennom ild og vann de siste 20 årene og har føttene godt plantet på jorda. Jose er en humoristisk mann med glimt i øyet.

 

95 % av Norske Chelsea-supportere er kommet de siste 3 årene...

 

Hvorfor det mon tro.........

5984936[/snapback]

Vel, om man snakker om 14-åringene. Den samme målgruppen som automatisk ble United-supporter for 10 år siden.

Lenke til kommentar

Det er generelt et problem alle toppklubber, medgang gir grobunn slik at de små kommer frem og lager mye lyd.

Men klubber går gjennom diverse faser og ikke alle er fornøyd med tingens tilstand alltid. L'pool og Chelsea har nye tider med nye trenere og spillestil, og med det kommer det mer frem at de har supportere.

Og Utd-supportere er vel ikke de eneste som spør seg om Ferguson sine dager er over?

Lenke til kommentar

Man Utd-supporterne: Håpløse medgangssupportere som snur ryggen til laget ved den minste motgang, og til stadighet stiller spørsmålstegn ved en av verdens mest suksessrike trenere. Bortskjemte unger som vokste opp under storhetstiden på 90-tallet. Håpløst!

 

 

 

Håpløst? Det håpløse er vel egentlig kommentaren.

Jeg kjenner INGEN United-supportere som har snudd ryggen til laget et halvt sekund, til tross for en del slag den siste tiden. Vi hadde en del bortskjemte supportere på 90-tallet, men disse har jo nå skiftet beite over til Chelsea, slik det alltid vil være.

Når det gjelder Ferguson er han en helt fantastisk mann, ingen tvil. Men supportere må få lov til å se ting objektivt. Det skal være lov å spør seg selv om hvor lenge han holder ut. Foreløpig er det idiotisk å si at han må gå. Men vi må innse at han ikke kommer til å kunne lede laget inn i evinneligheten, og da må det være lov å diskutere erstattere. Selv de mest hardbarkede supporterne gjør det.

 

Det stempelet du gir oss henger desverre igjen etter 90-tallet. Men er det noen som ikke skal rope for høyt akkurat nå så er det Chelsea-supporterne. De er nemlig i ferd med å få akkurat det samme stempelet. Dette er synd, både for oss som ønsker å diskutere med skikkelige supportere slik som deg selv, og for dere som nå overtar "United-stempelet"

Lenke til kommentar
Men er det noen som ikke skal rope for høyt akkurat nå så er det Chelsea-supporterne. De er nemlig i ferd med å få akkurat det samme stempelet. Dette er synd, både for oss som ønsker å diskutere med skikkelige supportere slik som deg selv, og for dere som nå overtar "United-stempelet"

5988757[/snapback]

Hah, om man henger i ungdomsskolekretser kanskje. :thumbup:

Lenke til kommentar
Håpløst? Det håpløse er vel egentlig kommentaren.

Jeg kjenner INGEN United-supportere som har snudd ryggen til laget et halvt sekund, til tross for en del slag den siste tiden. Vi hadde en del bortskjemte supportere på 90-tallet, men disse har jo nå skiftet beite over til Chelsea, slik det alltid vil være.

Det er vel ikke akkurat en idiotsikker kommentar du leverer selv.

 

Det stempelet du gir oss henger desverre igjen etter 90-tallet. Men er det noen som ikke skal rope for høyt akkurat nå så er det Chelsea-supporterne. De er nemlig i ferd med å få akkurat det samme stempelet. Dette er synd, både for oss som ønsker å diskutere med skikkelige supportere slik som deg selv, og for dere som nå overtar "United-stempelet"

United ble hatet for de alltid scoret rett før slutt,vant ditt, vant datt. Var bare best.

Chelsea hates for måten de har blitt det på. De er langt fra alene om å gjøre det på den måten men det er mediadekningen som ikke har vært alle andre steder. Dessuten så er ikke de i nærheten av å soppe inn småtrollfans på lik linje med Utd og L'pool (Solskjær og Riise effekt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...