Gå til innhold

Hvilken zone er det best å PvPe i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått min første char over lvl 30 på en pvp server nå. Alle sier at det er så å si umulig å queste i stv, kan noen bekrefte dette? Så langt har jeg vært den som ganka i ashenvale/Stonetalon osv :p, bortsett fra når en tøff lvl ?? kommer seff ^^

Men er ikke brm en fin plass å ganke mellom klokka 5-7 siden det er i den tiden de fleste guilds drar til MC/BWL? ^^

Har hørt en del "røver historier om brm ganking..

Å ganke et epic end-game guild er ikke mye lukrativt om du ikke er et annet lukrativt epic-guild for å si det sånn. Men go right ahead. Jo det blir en del knuffing oppi BRM når guild fra begge sider samles for å kjøre på instance samtidig.

Men det er bare sunt med litt vennskapelig horror-slakting!

Lurer på hvor det er masser av folk så jeg kan snike meg innpå me stealth..

5957805[/snapback]

wow du er skilled

dritlett for rogue og corpsecampe adre classer... men går ikke an for andre å corpsecampe rogues :S BALANCE FTW

EDIT: blir bare litt irritert sorry. og ikke kom å si l2p... rogues kan jo velge hvem de vil fighte mot når de har lite hp

tar rogues lett når jeg ser dem først (mage)

Endret av goretusk

På PvP-serveren jeg spiller på så var Strangletorn Vale desidert det værste stedet med ganking. Her var det massevis av level 60s som løp rundt og drepte for fote alle lowbies de fant. :(

Var så ille at jeg droppet STV og kom ikke tilbake før jeg var level 39, og hadde gjort meg helt ferdig i bl.a Desolace.

I Silithus ser jeg ikke mye PvP, det meste det skjer i Cenarion Hold hvor mages driver og exploiter alle bugsene som gjør at de kan stå på diverse steder og kaste spells uten å agge vaktene. Ellers i området så driver man som regel og ikke plager de andre, fordi alle farmer twilight camps, og alle vet at hvis noen begynner med ganking der, så kommer ingen til å kunne farme i fred.

Ellers så kommer det stadig vekk til kamp rundt Light Hope Chapel i Eastern Plaguelands.

Men hvis du skal drive med world-PvP, så finn et sted der de er samme level som deg. Har null respekt for folk som må hoppe på lowbies (trolig fordi det er de eneste den kan beseire, de fortjener bare et intimt stevnemøte med et balltre fyllt med bly spør du meg).

Øystein

5957805[/snapback]

wow du er skilled

dritlett for rogue og corpsecampe adre classer... men går ikke an for andre å corpsecampe rogues :S BALANCE FTW

EDIT: blir bare litt irritert sorry. og ikke kom å si l2p... rogues kan jo velge hvem de vil fighte mot når de har lite hp

5960369[/snapback]

Hadde du hatt skills kunne du tat rogues nesten uansett situasjon

5957805[/snapback]

wow du er skilled

5960369[/snapback]

Hadde du hatt skills kunne du tat rogues nesten uansett situasjon

5961010[/snapback]

Har spillt mage selv...

Roguen kommer, du vet ikke at han er der..

Ambush, han har global cooldown. nå har magen rukket å blinke.

instant, fireball pga dot, nå kan ikke roguen stealthe. frost nova, roguen vil nok bruke trinket.

Fireblast, scorch, ny blink, fireball, fireblast.. nå er roguen ganske død.

5957805[/snapback]

wow du er skilled

5960369[/snapback]

Jeg er selv en priest så vet egentlig litt hva du mener.. har blitt corps campa før!! :mad: og derfor gjør jeg ikke det med rougen min.. ganking er heller ikke noe for meg.. sløsing med tid.. vet ikke hvor ganger jeg har blitt ganka av en lvl 60 fra når jeg var lvl 20-40 men det er sinnsykt mange.. !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...