Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Guide til deg med mye Ping! (LOS spessielt)

Anbefalte innlegg

Ping er noe jeg har hatt masse problemer med. Jeg har gjort alt fra å skiftet router til å ha byttet internettleverandør. Til ingen nytte.....Hadde 70 i ping på PCWer å sånt :mad: Andre i klanen hadde 12 og sånn.

Derfor lager jeg en tråd om hvordan man får fikset dette problemet visst du har for høy ping og du har prøvd absolutt alt(nesten da :))

Min internettleverandør er LOS til dere som ikke har fått det med dere.

Her er hvordan man får ordnet pingen:

1.Ring til Internettleverandøren din.

2.Si at de må sette internett trafikken din til : *Spill* og ikke til vanlig trafikk. (Dette går selvfølgelig ikke ut over hastigheten :w00t:)

3.De vil sannsynligvis si at det vil ta noen dager. I mitt tilfelle tok det bare 1 dag :D

4.Pingen er fikset :love:

Dette var jo kanskje litt åpenbart men det er ikke noe alle tenker på hehe:P sånne som meg f.eks :cry:

LOS skal ha utrolig mye skryt for kundeservicen sin :thumbup: Tack så mycket ;)

Ble tilfeldigvis tipset av en venn å gjøre dette.Takk til deg :cool:

Takker for innvendninger og kommentarer ;)

Endret av bonil69
Videoannonse
Annonse

øh funker dette?funker det til utlandet?hvordan leverandør har du?skal bytte isp jeg nå pga veldig høy ping til utlandet og etter at kundebehandler satt i 15 min å nedlatende fortalte meg at ping ikke kan gjøres noe med å at jeg bør bare spille i norge.

hvordan spør man om dette?sett linjen min til spill?aldri hørt om dette før :hmm:

Jepp dette funker som bare det:) Eller altså noen servere har man bare dårlig ping på uansett men hos meg har pingen sunket med minimum 40 :D Jeg har LOS forresten. LOS er blitt kjøpt opp av NGT men det er fortsatt LOS som har kundeservicen og styrer med det hele :yes: Det tilfelle du hadde med den kundebehandleren din var nok et av de sjelde tror jeg i hvertfall:p Det vedkomne sa til deg er abre tull rett og slett :cool: Du spør enkelt og greit om de kan sette linjen din til *Spill* :thumbup: Det var det jeg gjorde. :whistle:

skiftet nettopp isp for å få god linje til å spille med.salg sa at de konsentrerte seg om lav responstid,gamere,high end users,bra routing,men har lært min lekse nå,så jeg bestiller ngt adsl2 i morgen,har adsl2 nå også men jeg gidder ikke ha en linje som jeg bare kan laste ned med,å ikke spille med :no:

• 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...