Gå til innhold

Nyversjon av The Settlers 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette likte jeg. Har aldri spillt Settlers noe særlig, men har spillt mange lignende spill, og forsåvidt helt annerledes spill. Mange av dem har til felles at de får oppfølgere som fjerner mye av det man likte i de enkle.

 

Da er det bra at noen lager oppgraderinger av gamle slagere, og regner med at spesielt denne, med helt ny 3D-grafikk, vil føles bedre enn orginalen. Bra :)

Lenke til kommentar
Klarer ikke vente... Når kommer det, Når kommer det??

 

Har Settlers2 Gold Edition liggende, er det mulig å spille det på XP??

5961690[/snapback]

 

Du må endre windows kompatibilitet under egenskaper til windows 95, da funker det.

 

ot: Digga settlers2, husker jeg og faren min spillte det med split screen xD to muser på en pc. Syns også at dette var det beste settlers spillet, de nye har gått ifra den ideen om å være nybyggere på en fjern øy, eller øy rike. ^^ Gleder meg

 

Noen som vet om lanseringsdato btw?

Lenke til kommentar

Hmm la meg sjekke.. er ikke 1. april nå..

 

Dette er nesten for godt til å være sant.. jeg elsket de tidlige titlene i spillet, og på bildene ser det lekkert ut, samtidig som (forhåpentligvis) sjarmen fremdeles er der.

 

Så nettopp videoen.. de er såå søte! :D Må ha det.. bare må ha det.

Lenke til kommentar

MÅ HA!

 

Spilte sinnsykt mye Settlers: Serf City, og en god del av Settlers II

 

Spilte 3'ern og 4'ern litt, men svært lite, og 5'ern spilte jeg i 15minutter før det ble lagt bort..

 

Håper dette blir en trend! "Buffe" opp gode gamle slagere, så de har støtte i XP og høy oppløsning.

 

Nå Settlers II, mangler da: X-COM: Ufo Defence (UFO: Enemy Unknown), Pizza Tycoon, pluss MANGE flere

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Åååh! Brukte hele fredagskvelden på demoen! MÅ HA MER! :dribble:

 

Settlers II er den beste i serien, fra Settlers III og utover så mistet de sjarmen! Men jeg synes det er litt vanskeligere å få øye på alle gag'sene til settlerne i den nye 3D-versjonen. Men dette er bare småplukk.

 

Er det noen som vet når endelig releasedato er?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...