jojo123 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 dette må jeg ha... Crytek har jo alltid hatt god grafikk... se bare på farcry...
Matsemann Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 ååååå, sjuuukt bra grafikk Gjett om jeg skal ha detta azz! Når kommer det ut? eller, er det kommet ut? 5954260[/snapback] Jepp, fordi spill handler bare om grafikk (finens en anenn tråd om dette, så ikke gå enda mer offtopic enn meg ). Synes forresten at de ikke var så pene, ansiktet på han ene var jo plastikk, samtidig som bilde 18 så helt merkelig ut i mine øyne. bedre enn dagens, men det behøver vi kkke.
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Bildene i første post synes jeg så mistenkelig mye ut som render, og langt ifra noen in-game grafikk... 5966939[/snapback] Dette er in-game. Vi här også sett ein film, som viser noe av det samme. Fantastisk. 5967182[/snapback] Vet. Den filmen så rimelig laget til ut. Samme som det spillet som kommer til PS3. "Kill"-ett-eller-annet. Det hadde liksom en film som besto av 100% in-game materiale. Det viser seg nå at det ikke var in-game i det hele tatt, men bare en fikset video. Kan alltids hende at grafikken i filmen og på bildene er helt korrekt, men filmen kan umulig være tatt fra en scene som man selv får spille i spillet. No way. Crytek har jo alltid hatt god grafikk... se bare på farcry... Vel, nå er jo FarCry det eneste spillet Crytek faktisk har laget da. "Oppfølgeren" medregnet (selv om at grafikken så noe dårligere ut der - eller er det bare meg?). Endret 22. april 2006 av Hr. Jenssen
Mala Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Crysis renderer det vi såg 100% med motoren. Som du sier,Killzone til PS3 var rein CGI Men når man vinkler spillene slik man ser i disse screensa,ser det annerledes ut enn når man spiller. Utviklere bruker ofte "kule" vinkler får å vise oss flott grafikk. Eg er sjenkt,men eg håper folk skjønner ka eg vil fram til
ttt Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Vel, nå er jo FarCry det eneste spillet Crytek faktisk har laget da. "Oppfølgeren" medregnet (selv om at grafikken så noe dårligere ut der - eller er det bare meg?). 5967256[/snapback] Crytek har ikkje laga ein oppfølgar til Far Cry.
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Vel, nå er jo FarCry det eneste spillet Crytek faktisk har laget da. "Oppfølgeren" medregnet (selv om at grafikken så noe dårligere ut der - eller er det bare meg?). 5967256[/snapback] Crytek har ikkje laga ein oppfølgar til Far Cry. 5967310[/snapback] Nei så sannelig. Ser nå at det er Ubisoft. Uansett, poenget mitt er at Crytek ikke akkurat har laget en hel drøss med spilltitler, så det å si at "Crytek sine spill alltid har hatt god grafikk på spillene" blir litt snålt.
Mala Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 More Crysis goodies 5967346[/snapback] Hellvettes mye reklame der da :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå