Gå til innhold

Flying mount på BC:D


Anbefalte innlegg

En utvikler i Blizzard sa i et interjuv at de jobbet med mange forskjellige inuviduelle looks på Flying Mounts så spillerne kunne beholde personelighet når de fikk den. Også var visst det tøffeste øyeblikket hans i testene av BC hittil å fly utover en eller annen klippe-skrent et eller annet sted i Outland og bare se ut over landskapet.

 

Så tviler ikke på at det blir tøft! (...dyrt, blod, svette og tidkrevende) :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke outland restene etter draenor? (lenge siden jeg leste dette...) den verdenen ble jo revet i biter av å ha to portaler åpne samtidig. så det er jo bare løsrevne biter av land som flyter rundt over/i the twisting nether...ikke rart at de introduserer flying mount da..

Lenke til kommentar
Trur Flying Mount kommer til å bli dyrere enn Epic Mount, syns det blir litt rart at Flying Mount kan fly over vann..

5959463[/snapback]

 

Vet ikke helt om det blir så veldig dyrt.. I Gold mener jeg. Man kan jo tross alt kun bruke den i Outlands.

 

Merkelig å fly over vann? Du må ikke tenke at det er likedan, og ser likt ut som der vi spiller nå. At alt blir så veldig mye lettere, og at man f.eks bare kan stikke av over vannet. Man _trenger_ flygende mounts i Outlands. Står en del i postene over om hvorfor.

Endret av Folcom
Lenke til kommentar
Ifølge lore er Outlands bare store bruddstykker av Draenor som svever på 'skyer' over Twisting nether. Jeg ser for meg store landmasser man må bevege seg mellom, hvor flygende mounts passer perfekt inn, langt raskere enn andre måter som sikkert blir implementert.

5953203[/snapback]

 

Ser ikke veldig mye ut som "bruddstykker" på videonene der folk kommer seg til Outlands :)

5956047[/snapback]

 

Det er jo langt ifra hele Outlands da. ;)

5956779[/snapback]

 

 

jepp, draenor er brutt opp i biter som varierer stort i størrelse, fra golfballstørrelse (og mindre for den saksskyld) til ganke store...

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok til å like BC, selv om jeg i utganspunktet ikke kan fordra verdener som i mine øyne er håpløst urealitisk med "flytende" øyer rundt omkring. Jeg vil ha følelsen av uoppdagende fantastiske verdener som ikke nødvendigvis ligner vår egen, men som følger vanlige gravitasjonslover.

 

Dessuten har jeg aldri likt å fly, verken i RL eller i spill, så dette med flygende mounts bryr jeg meg ikke noe særlig om i grunnen, men jeg skjønner godt at wannabe "flygere" vil finne dette som "right up my alley".

 

Men selvsagt kommer jeg til å skaffe meg en flygende mount pga det gjør spillet enklere, men jeg kommer nok ikke til å føle samme "thrill" som når jeg hadde fått min lvl 40 hest og ikke minst min lvl 60 hest.

Lenke til kommentar
det er fantasty, det er ett annet plan, en annen virkelighet (i twisting nether) draenor ble bare sugd inn der og brutt opp, derav flytende øyer av landmasse i det store intet som er the twisting nether. Tenk på det som astroider i verdensrommet du kan puste i 

 

jada hehe...greit nok det, men for min del klarer jeg ikke å leve meg inn i for absurde situasjoner. Kanskje derfor jeg hatet over alt på jord unreal tournament, hvor man hoppet/fløy fra platform til platform....totalt "yalla" i mine øyne. Det kommer muligens av at jeg er utdannet realist:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...