Gå til innhold

[GUIDE]60 med 4 days /played


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævla bra alliance guide, 30-60. http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html Blir ikke mer detaljert :p

5953249[/snapback]

 

Jame har forsåvidt laget en fin guide, men den garanterer ikke 100% at du får litt over 4 days /played... Den baserer seg på questing og grinding slått sammen, noe som er bra... men vist du er, si lvl 49, uten å ha følgt builden, så kan du slite litt, vist du gjorde som meg å tok alle Searing Gorge questene i lvl 48 istede for 49 eller 50 som han foreslår... også er det mange av questene du skal gjøre som er followups fra dem du har gjort tidligere, og vist du ikke har gjort dem, må du tilbake å gjøre dem først, som tar tid, tid som kan brukes på grinding...

 

Men såklart, vist du starter i lvl 30 akkurat, da er det en helt YPPERLIG guide ;)

Lenke til kommentar
Delroton, det var vel ikke deg jeg snakket med på msn ?

5957503[/snapback]

Hmm, har ikke snakket med noen over msn på en god stund da men ;)

 

 

 

 

Guiden passer best for hunters og warlock, ja, og de levler raskest pga. pet.

 

 

4 dager? Hva er vitsen. For å få 4 dager skal du ikke gjøre stort annet enn å slå på mobs og levere quester i veldig effektiv rekkefølge. Som han sier - aldri AH, aldri AFK, aldri BG og logg ut hvis du må vente på en hearth-stone. Så "moro". Kjedelig...

Hva mer er det vel egentlig å gjøre pre 60 ?

Lenke til kommentar
4 dager? Hva er vitsen. For å få 4 dager skal du ikke gjøre stort annet enn å slå på mobs og levere quester i veldig effektiv rekkefølge. Som han sier - aldri AH, aldri AFK, aldri BG og logg ut hvis du må vente på en hearth-stone. Så "moro". Kjedelig...

 

Jamies er veldig bra though!

5959311[/snapback]

 

Tja, hva med de som allerede har en eller fler levle 60 chars? Som bare har lyst på en ny alt forterst mulig opp til level 60.

 

Vil tro at en ny spiller, som aldri har spillt WoW, ikke klarer å følge den guiden og komme seg til 60 på 4 dager in-game tid.

Lenke til kommentar
Alt mellom lvl 1- til 60 er jo selve gleden, selve spillet. :no:

5959516[/snapback]

 

Må nok si meg uenig. Å spille fra 1-60 krever ikke noe annet enn tid, om ønskelig kan man grinde mobs hele veien. Alt for lett å levle, taper ingentig på å dø bortsett fra litt gull i form av 10% durability loss. Levlinga er alle kjøretimene du tar, når du blir 60 får du førerkortet. Selve spillet starter på 60, først da alle de seriøse utfordringene kommer.

Lenke til kommentar
Alt mellom lvl 1- til 60 er jo selve gleden, selve spillet. :no:

5959516[/snapback]

 

Må nok si meg uenig. Å spille fra 1-60 krever ikke noe annet enn tid, om ønskelig kan man grinde mobs hele veien. Alt for lett å levle, taper ingentig på å dø bortsett fra litt gull i form av 10% durability loss. Levlinga er alle kjøretimene du tar, når du blir 60 får du førerkortet. Selve spillet starter på 60, først da alle de seriøse utfordringene kommer.

5961833[/snapback]

 

Vel der er vi vel bare uenige. Vil si at stemmningen og oppdage alle stedene er den viktigste delen av spillet. Ikke farme til krampa tar deg.

Lenke til kommentar
Selve spillet starter på 60, først da alle de seriøse utfordringene kommer.

Godt sagt :)

5962430[/snapback]

 

Sant, og vi som har flere level 60's fra før "orker" rett og slett ikke å levle sakte for og "nyte" spillet. Er glad denne guiden kom ut, for jeg levler en priest as we speak - som blir min nye main :)

Lenke til kommentar
4 dager? Hva er vitsen. For å få 4 dager skal du ikke gjøre stort annet enn å slå på mobs og levere quester i veldig effektiv rekkefølge. Som han sier - aldri AH, aldri AFK, aldri BG og logg ut hvis du må vente på en hearth-stone. Så "moro". Kjedelig...

 

Jamies er veldig bra though!

5959311[/snapback]

 

Er faktisk akkuratt det jeg trenger siden jeg skal levle opp en hunter på en server der jeg ikke har noen char fra før. Da har jeg ingen problemer med å logge ut for å vente på HS etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...