Gå til innhold

TEST: Seks hodesett


Anbefalte innlegg

synst det er flere klager på steelsound 5h enn på icemat jeg da   :whistle: skal annskaffe meg steelsound 5h usb og se hvordan det er i forhold til icemat :w00t:

6687262[/snapback]

 

Spill som er brukt: Cs 1.6

In-game lyden i SteelSound er helt syk 5h er helt syk, skal være vanskeli og ikke bli anklaga får cheat får man kan jo haxe noen direkte får lett :dribble:

 

Icemat in-game lyden er ikke fullt så bra, vanskeli og dømme hvor de står så presist som med Steelsound 5h. Til musikk er Icemat bedre, diskanten i Steelsound 5h er litt vell høg, men kan stillest på så det blir bedre. Bassen i Steelsound 5h er :love: (etter instillingene :thumbup: )

 

Så til slutt er min konklusjon at Steelsound er bedre etter litt instillinger på frekvensane til lyden :)

 

 

 

OG JA, Icemat er testet med Icemat usb 7.1 lydkortet

Endret av xin2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

har ikke hørt denne steel sound greia, men dypbassen på icemat klokkene mine gir meg hakeslepp hver gang jeg hører den, sykeste satans trøskeverk! det absolutt deiligste med de er at lyden forholder seg korrekt i resten av frekvensbåndet selv om jeg plager bassen opp til uante høyder. glassklart og rent uansett hvor hardt jeg straffer de.

jeg har ikke hørt bedre lyd en icemat på lavsiden av 1500kr.

 

men ja, byggkvaliteten er desverre ikke på høyde med lyden.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...