Gå til innhold

TES: hvor kan jeg få hest og rustning til hesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan kjøpe hest i alle stabler som er utenfor byer, untatt Imperial City. Hvis du vil ha hesten gratis, kan du gjøre første Main-quest-questen, ergo ta med amuletten til Jauffre. Da får du hest og annet snacks.

Hvordan man får hesten fra Dark-Brotherhood:

Du må gjøre det hemmelige oppdraget "Purification" for Listener, det kommer etter hvert.

Angående hesterustning. Du må kjøpe og deretter laste ned den offisielle moden her.

Edit: feil med tags. :----)

Endret av KGB-
Skrevet (endret)

Hest får du kjøpt i stallen utenfor hver by. Det er forskjellige raser i de ulike byene, og med forskjellig priser. Edit: Fra 500 til 5000 tror jeg.

Horse armor er en add-on som ikke bare må lastes ned, den må kjøpes (for ekte penger.) Hvordan kan du lære mer om i denne tråden: Link, der får du også se bilder av de to variantene av armor som finnes.

Geir :)

Edit: Rettet prisene.

Endret av tom waits for alice
Skrevet
Lurte litt på om det finntest noken gratis modar for heste armour? :hmm:

5954610[/snapback]

Jeg bruker bare Unicornen (hvit hest med 1 horn) Den tar seg av alle monstrene og tyver for meg :tease: Bare hvis det blir flere en 2-3 må jeg hjelpe ham litt. Du kan heller ikke selv trekke sverdet ditt i hans nærvær ellers så tar han deg også.

Fant den en plass sør - øst på kartet, du må sloss mot 3 minotaurer for å få enhornen.

Veldig greit når du skal fange sjeler du står bare klar med soultrap spellen din og ser på hvordan han moser bjørnen eller løven :thumbup:

Skrevet
Hest får du kjøpt i stallen utenfor hver by. Det er forskjellige raser i de ulike byene, og med forskjellig priser. Fra 5000 til 20000 tror jeg.

Horse armor er en add-on som ikke bare må lastes ned, den må kjøpes (for ekte penger.) Hvordan kan du lære mer om i denne tråden: Link, der får du også se bilder av de to variantene av armor som finnes.

Geir :)

5938369[/snapback]

Feil, vanlige trege hester koster 2500,-

mens hestene fra Cheyindal og anvil koster 5000,- (cheyindla er raskest, anvil sterkest)

Skrevet
Feil, vanlige trege hester koster 2500,-

mens hestene fra Cheyindal og anvil koster 5000,- (cheyindla er raskest, anvil sterkest)

5954925[/snapback]

Jeg mener at jeg betalte 500 for min paint horse. Det er treige greier det, men jeg vet (dessverre, vil jeg si, dumme spoilere ;)) at jeg snart får en bra hest gjennom et quest.

Skrevet
husker du hvor jeg kan finne Unicornen?

hvor sånn ca på kartet?

5954903[/snapback]

Harcane Grove litt nord for Robbers Glen Cove. Nord for Bravil i the Nibenag Valley i litt større skala..

Skrevet (endret)
jeg har jort questet, levere det smykket til Jauffre men jeg fikk ikke noe hest :!:

5956858[/snapback]

Du må snakke med en av de andre munkene, tror det er han som sitter nede i stolen. Spør om assistance og han tilbyr deg hesten sin :)

Endret av Tidus_hmm
Skrevet

Når det er sagt, hvor blir det av Prior Marborel's(eller noe) Paint Horse når den bare går sin vei? Jeg vet at f.eks Shadowmere stikker tilbake til fortet der du fikk henne, men finner ikke hesten min noe sted :( Ikke at det er noe stort tap, men jeg begynte å bli glad i den hesten ;)

Skrevet
Jeg har shadowmere, men plutselig er hun bare borte! hun spawner ikke ved stallen og sånnt.. Rart, trodde at shadowmere var udødelig.

5955844[/snapback]

Nope, hun er ikke udødelig. Jeg trodde det også, helt til jeg så at hun fikk et kraftig slag i seg og falt nedover en skrent. :S (Men det er vel snart nok off topic. ;p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...