Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Salto med helskru. Kunne baklengs men skulle ta det på trampett og landa med hodet på trampetten igjen! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå er trampolinesesongen virkelig i gang.

Våknet av ikkesmurte fjærer som lagde irriterende gnikkelyder og setningene "pappa se på meg, pappa se hva jeg klarer, PAPPA"

Skrevet (endret)

Før hoppet jeg mye på trampoline. Da klarte jeg t.o.m. bakoversalto med dobbel skru.

Det hendte at jeg falt utfor, men det gikk som regel greit. x]

EDIT: Har ikke hoppet på trampoline på 2-3 år nå. Kanskje på tide å ta den fram igjen? :hmm:

Endret av Rune_F
Skrevet

Ah, da var endelig min trampoline oppe også :D

Klarer det meste på trampolina med litt øving. Baklengs, framlengs sidelengs, skru, salto med skru, dobbel salto. You name it :p

Skrevet

Trampoline er artig det. Fin plass å chille i solen. Av og til litt for varmt.

Tror jeg har hoppet på trampoline i snart 5 år nå, burde egentlig vært bedre enn jeg er. I år går det mest i comboer, siden jeg kan de fleste enkelttriksene, go de jeg ikke kan er for vanskelige :p

For å ta en oppramsing av triksene jeg behersker:

- Frontflip og Backflip

- Frontflip og Backflip 180

- Frontflip 360 (nesten i boks, kommer vel i løpet av sommeren...)

De er de vanlige basic-triksene, så er det jo masse andre merkelige triks.

Det som er utfordrene og gøy er å mikse dem sammen til en herlig kombo. Eks: Frontflip 180 + Backflip eller Backflip + Frontflip.

Da er det ikke lov å ta "ett hopp i mellom". Her snakker vi backflip med en gang man lander Frontflip 180.

Det ser jo fantastisk ut også da ;-)

Skrevet
Vært og hoppet, og gamle kunster satt fortsatt*puste lettet ut*

6056833[/snapback]

Jeg driver å lader opp for å ta backflipen igjen. Hopper fram og tilbake og plutselig skal jeg bare gjøre det :!:

Skrevet (endret)

Dere tror ikke naboen har kjøpt seg trampoline også da.. Og at den står ca 3 meter fra vinduet til rommet mitt :(

Gnikkelyder og skriking fra 8åringer er ikke den beste måten å bli vekket etter en våt natt på byen..

Endret av scarface15
Skrevet
Dere tror ikke naboen har kjøpt seg trampoline også da.. Og at den står ca 3 meter fra vinduet til rommet mitt :(

Gnikkelyder og skriking fra 8åringer er ikke den beste måten å bli vekket etter en våt natt på byen..

6056988[/snapback]

Duh, jeg har tre stykker utafor vinduet mitt! Slå den!!!

Skrevet

Trampoline er så tøft :w00t:

Får sikkert ene kompisen til å ta bilde mens jeg gjør no random ( blir sikkert salto :p ) på trampolina.

Blir bildet tøft, så er jo det et pluss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...