Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Skrevet

Jeg klarer bare ikke salto. Noen som har et triks? (Ikke det huk trikset.)

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet

Hmm... Jeg skal prøve. Men regner akkurat nå.

Skrevet

Satt opp trampolinen i dag, tviler på jeg kommer til å bruke den til annet enn å sole meg på. Å sole seg på trampolinen er så deilig :love:

Har tidligere for øvrig hatt knesalto med landing på bena som beste triks, jeg er ikke særlig god nei :blush::p

Skrevet
Ingen som har noen filmer der dere skader dere eller no sånt a? :p hehe

6083767[/snapback]

Hos pappa har jeg ett klipp fra gammelt av da jeg skulle lære frontflip, klarte det, men fikk sprett i landinga så jeg landa, og så hooppa jeg ukontrollert ut av trampon med hue først :p

Skrevet
Noen som har noen gode tips til å lære backflip?  :D  Har prøvd mange ganger men får det aldri til  :cry:

6083889[/snapback]

Second.

Jeg klarer heller ikke sidelengs. blir bare en type skru til forlengs igjen :ermm:

Skrevet
Da er jeg tilbake, prøvde dobbel frontflip som jeg ikke lander på( ikke meningen heller :p ) og en backflip med rar skru :S

EDIT: Leif was here.

6083685[/snapback]

Heh, film fra mitt forsøk på dobbel framlengs i går. Det ser kanskje ikke så vondt ut, men jeg fikk en sleng på nakken som var nokså ubehagelig :( Lever enda heldigvis så jeg kan prøve igjen senere :) Ikke noe i dag tror jeg, kom akuratt hjem fra trening nå og er ganske sliten.

Link til film (616kb)

Skrevet
Noen som har noen gode tips til å lære backflip?  :D  Har prøvd mange ganger men får det aldri til  :cry:

6083889[/snapback]

bli slengt rundt.. .

Bare meg som legger merke til at folk spør hvordan man kan lære seg salto 5 ganger i døgnet ? :p

Skrevet

Det som er, er at alle ikke har noen som kan bare slenge deg rundt :p

Først skal jeg greie sidelengs, og gå videre til baklengs etterhvert.

Noen tips til å få sidelengs til å faktisk gå helt sidelengs, og ikke skru seg til en dårlig forlengs? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...