Gå til innhold

Beste spill pr. dags dato (april 2006)?

Gjest Slettet+78912364

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Day Of Defeat Source ( du må ha CSS instalert )

2. Battlefield 2

3. Oblivion

4. Fear, jeg regner med at det spillet tar hele kaka vis du skjønner.

5. half-life 2

men selv lurer jeg på hva jeg skal velge ut av : BF2 eller DODS ?

noen forslag... jeg vil gjerne høre gode ting i fra spillene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvis du liker transport tychoon liker du sikkert også railroad tychoon spillene.

5932758[/snapback]

Selges desse spillene fortsatt? Har lett etter dem i evigheter nå! :cool:

Skrevet

De spillene jeg spiller utrolig mye for øyeblikket er:

-harvest moon: Friends of mineraltown(GBA)

-Black & White 2

-World of warcraft

-Tetra master

-Final fantasy 9 (PS1)

:)

Gjest Slettet+78912364
Skrevet

Ser noen har lagt ut link til sider på nettet med bilder og artikler om spillene de anbefaler.. Genialt! :)

Hadde satt pris på om flere gjorde det. Tar litt tid dersom hver enkelt gjør det, men mye tid dersom stakkaren som sitter til slutt og skal søke opp alle spillene. Personlig kjøper jeg sjeldent spill jeg ikke har sett bilder fra / lest artikler om..

Forøvrig:

Orresnei: Dritbra sammendrag/reklame om Rome: Total War.. hehe. Det må jeg sjekke opp nærmere. Og takk for "velkommen til forumet". ;)

Skrevet

Max Payne 1 og 2 er de actionspillene jeg har tilbragt mest tid med i singlepayer, og hvis du ikke har spilt de har du gaatt glipp av to hoeydepunkter i spillhistorien.

Hitman 1 og 2 er ogsaa genialt.

Jeg elsker commandos-serien, og Hidden and Dangerous er en perle hvis du patcher og overlever litt irriterende feil.

Skrevet (endret)

1)World of Warcraft.

2)Må si Oblivion. Noe av det beste jeg har spilt

3)GTA: Vice City. (Beste spillet i serien. san andreas=Skuffende)

4)Neverwinter Nights+ exp packs

5)Star Craft(beste strategi spill)

6)Half Life 2

7)Max Payne 2

8)Age of Mythology(likte det mye bedre en AOE)

9)Fable

10)The sims 1.(hatt utrolig mye morro med det spillet når jeg var yngre)

Endret av FuJJi
Skrevet

Disse spiller jeg for tiden:

CS,Tomb Raider (på PC) og C&C The First Decade

Ellers er det jo spill som:

HL2, Far Cry,Oblivion,BF2 og Gudfaren.

Skrevet
8)Age of Mythology(likte det mye bedre en AOM)

5938478[/snapback]

Age of Mytology ER AOM :p

5940931[/snapback]

Uff:P skulle være AOE:P dumme leifer.

Gjest Slettet+78912364
Skrevet
Folk er alt for late. Les noen omtaler av spill i sjangere som interesserer deg, gjør opp din egen mening for hva du synes virker interessant.

Starta ikke tråden fordi jeg er lat. Spill kan få terningkast 6, men fremdeles ikke være populært blant brukerne.. litt som vg-lista topp 20, kan ikke si jeg hører på den som ligger på topp selv om den skal være best. Blir litt feil sammenligning da VG-lista blir lagd av mest solgt og folk laster ned istedet for å kjøpe, men du skjønner sikkert..

Uansett, har sitti 3 timer og lest på omtaler nå, og kommet fram til Max Payne 1 og 2. Runner 1-eren først, 2-eren etterpå.. så har jeg noe å glede meg til. Tenkte på GTA SA også, men dessverre hadde de den ikke på lager hos cdon, hvor Max Payne var billigst..

Ut ifra videoer på nett, og tidligere erfaring fra -99, har jeg finni ut at strategi-spill som wow hvor folk starter angrep i en virituell begravelse til en ekte person ikke er noe for meg. men for det, takker for mange tips!

Med hilsen "late" meg. :p

Skrevet
Folk er alt for late. Les noen omtaler av spill i sjangere som interesserer deg, gjør opp din egen mening for hva du synes virker interessant.

Starta ikke tråden fordi jeg er lat. Spill kan få terningkast 6, men fremdeles ikke være populært blant brukerne.. litt som vg-lista topp 20, kan ikke si jeg hører på den som ligger på topp selv om den skal være best. Blir litt feil sammenligning da VG-lista blir lagd av mest solgt og folk laster ned istedet for å kjøpe, men du skjønner sikkert..

Uansett, har sitti 3 timer og lest på omtaler nå, og kommet fram til Max Payne 1 og 2. Runner 1-eren først, 2-eren etterpå.. så har jeg noe å glede meg til. Tenkte på GTA SA også, men dessverre hadde de den ikke på lager hos cdon, hvor Max Payne var billigst..

Ut ifra videoer på nett, og tidligere erfaring fra -99, har jeg finni ut at strategi-spill som wow hvor folk starter angrep i en virituell begravelse til en ekte person ikke er noe for meg. men for det, takker for mange tips!

Med hilsen "late" meg. :p

5944142[/snapback]

Det kommer jo tråder som den du lagde minst en gang i uka, så det er bare å søke på forumet.

Gjest Slettet+78912364
Skrevet (endret)
Det kommer jo tråder som den du lagde minst en gang i uka, så det er bare å søke på forumet.

Unnskyld at jeg ikke er like bra som deg da.

Edit: Refererer til:

Janteloven

1. Du skal ikke tro at du er noe.

2. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.

3. Du skal ikke tro at du er klokere enn oss.

4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.

5. Du skal ikke tro at du vet mer enn oss.

6. Du skal ikke tro at du er noe mer enn oss.

7. Du skal ikke tro at du duger til noe.

8. Du skal ikke le av oss.

9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.

10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.

Endret av Slettet+78912364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...