John Keats Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 warrior i guildet med 27% crit og 1400 AP selfbuffed.
Aiven Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Må si at enkelte har en imponerende evne til å hisse seg opp. Uansett, alle vil selvsagt ha bra våpen og alle har rett til det, uten å få slengt etter seg at de har feil klasser i forhold til våpenet osv. Dette er en sak for deg og guilden, men de fleste lar jo hvem som helst som har DKP kjøpe good shit. Alt maset om at pallys ikke skal ha fine våpen er det vanskelig å ta som noe annet enn "gear greed". Det er noe ingen har godt av når alt kommer til alt, det er i hvertfall min mening.
Tåkefyrste Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Smarteste innlegget sålangt i denne tråden Jeg er så møkk lei av at alle absolutt skal ha en fasit på hvordan folk skal spille dette spillet. Jeg synes det er kjempemorsomt når druids går imba dmg i oomkinform, eller warriors DW eller 2h tanker bosser osv. Hvorfor absolutt kjøre alt "etter boka" ? Og hvorfor vil alle absolutt at paladins skal være der KUN for å gjøre spillet morsomt for andre? Jeg har her bevist at paladins KAN gjøre dmg, om ikke fullt så mye som warriors eller andre klasser, men potensialet er virkelig der med riktig gear, samme hva dere lirer ut av dere om at morra deres gjør mer dps enn en paladin osv. Warriors som sutrer over at kun de skal ha rettigheter på våpen/dmg eq. ser jeg ikke på som annet enn epicgrådige småunger. Endret 22. april 2006 av apollox
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Før du hevder at warriors som ønsker class-restricted loot er smågrådige unger, husk på at palas har tilgang til spelldamage gear, healing gear i tillegg til alle caster rings i tillegg til utstyret som dere ønsker sammen med warriors. Vi har et par critadins på realmen, noen ganger maser de seg med i premaden vår. Blir vel kasta ut halveis ut i tredje AB`en tenker jeg, når Raidleader ser seg lei av at de absolutt skal auto-attacke cloth istedenfor å heale warrioren må bare slutte meg til pinnella og si L2P her, enten spiller du klassen slik den er ment som, Skjold og 1h, Healer i 9k Armor. Er faktisk dette paladins er gode på, Cleanse, Freedom samt faktisk være i stand til å holde seg selv i live mens han healer andre, og det er dette de fleste horde spilere er oppmerksomme på. Don`t like it? reroll. Vi hadde et par palas som deg i guildet. De endte opp med å lage warrior alts, nå ler de bare av seg selv som faktisk ville ha dette gearet på paladins. Han ene har en 55 warrior nå med IBS ,og han sa det rett ut : paladiner kan ikke gjøre skade. Sett i gang å fraps noen heldige crits, men gjør faksjonen din en tjeneste å finn fram healingbaren din i group pvp. Endret 22. april 2006 av GRendal
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) edit for feilquotew Endret 22. april 2006 av GRendal
PSV Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Så burde vel kanskje du også L2P ? Warriors er tank... Er drittlei av å bli sett ned på når det gjelder damage som paladin. Vil jeg gjøre damage, så KAN jeg gjøre damage. Hadde heller ingen dårlig samvittighet når jeg loota Kalimdor's Revenge over en warrior. Når han hadde kjøpt Neretzek, The Blood Drinker, The Untamed Blade OG Spinal Reaper, mens jeg hadde ikke fått noe, så tenkte jeg at nå får det være nok.. Warriors er bare lootwhores... Endret 22. april 2006 av Per-Stian
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Så burde vel kanskje du også L2P ? Warriors er tank... 5965505[/snapback] Synd at de er beste damagedealerne i spillet og da sammen med mages og rogues.
PSV Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 og hva med hunters? warlocks? kan dem ikke gjøre damage? Warlock er etter min mening den beste damage classen i spillet.
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Så burde vel kanskje du også L2P ? Warriors er tank... Vil jeg gjøre damage, så KAN jeg gjøre damage. 5965505[/snapback] Nei. eller var det 26. plassen på damagemeteret du refererte til?
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 og hva med hunters? warlocks? kan dem ikke gjøre damage? Warlock er etter min mening den beste damage classen i spillet. 5965525[/snapback] vanligvis rogues warriors og mages som topper. det finnes unntak. hunters og warlocks er ypperlige DDs de og. dette er uansett en avsporing.
PSV Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Så burde vel kanskje du også L2P ? Warriors er tank... Vil jeg gjøre damage, så KAN jeg gjøre damage. 5965505[/snapback] Nei. eller var det 26. plassen på damagemeteret du refererte til? 5965529[/snapback] Åh, det var vel bare Hammers på Skeram det... Men uansett, warrioren er sur fordi jeg går med det under raids, for å være ærlig gjøre jeg det egentlig bare for å plage ham
PSV Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 og hva med hunters? warlocks? kan dem ikke gjøre damage? Warlock er etter min mening den beste damage classen i spillet. 5965525[/snapback] vanligvis rogues warriors og mages som topper. det finnes unntak. hunters og warlocks er ypperlige DDs de og. dette er uansett en avsporing. 5965538[/snapback] Nuff said:
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Skjønner egentlig ikke hvorfor du ikke bare bruker en herald of woe eller en sulfuras, slipper du ihvertfall å bli ledd av.....
PSV Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Fordi Herald of Woe suger? Sulfuras skulle jeg gjerne hatt, men slike warriors som ikke vet så pass som at Mace specc suger big time tar den ? Endret 22. april 2006 av Per-Stian
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) til hva da? å dele ut skade? da har dere noe til felles :!: Hvis målet ditt med spillet er å grinde tyrs hand litt fortere, er det klart du vil ha råe two-handere. og det finnes 5 plate-items i BWL og MC til sammen. hvordan du synes det er grådig blir for meg en gåte... warriors kan fint bruke daggers og 1h swords, som regel passer vi dem til rogues. Vet du hvorfor? fordi vi realiserer at de faktisk kan bruke dem bedre. noe å tenke på kanskje? Endret 22. april 2006 av GRendal
PSV Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Warrior er tank like mye som paladin er healer, nok sagt. EoD... Og som Apox sa: Warriors som sutrer over at kun de skal ha rettigheter på våpen/dmg eq. ser jeg ikke på som annet enn epicgrådige småunger. Endret 22. april 2006 av Per-Stian
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nå kan det selvfølgelig hende at Apox er litt partisk i sine uttalelser, da.
GRendal Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Warrior er tank like mye som paladin er healer, nok sagt. EoD... Og som Apox sa: Warriors som sutrer over at kun de skal ha rettigheter på våpen/dmg eq. ser jeg ikke på som annet enn epicgrådige småunger. 5965684[/snapback] Poenget ditt er? Naturligvis er warriors gode tanks. Vi er også gode damagedealerne. Jeg skjønner du gjerne vil fylle to roller slik warriors gjør, men nå er jo engang ikke spillet designet slikt.
wonnim Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Vel, dette burde egentlig ikke være så veldig vanskelig å forstå - paladins er supportklasse, warrior er tank OG dpsklasse.
John Keats Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Warrior er tank like mye som paladin er healer, nok sagt. EoD... Og som Apox sa: Warriors som sutrer over at kun de skal ha rettigheter på våpen/dmg eq. ser jeg ikke på som annet enn epicgrådige småunger. 5965684[/snapback] Poenget ditt er? Naturligvis er warriors gode tanks. Vi er også gode damagedealerne. Jeg skjønner du gjerne vil fylle to roller slik warriors gjør, men nå er jo engang ikke spillet designet slikt. 5965776[/snapback] Skjønner ikke hvorfor du bryr deg. hvis paladinen i guildet ditt er healere så fint for deg. om de i et annet guild vil gjøre dps, la dem gjøre det. det har ingenting med deg å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå