Gå til innhold

Har noen sett waterchiller i Norge?


Anbefalte innlegg

Det eg er ute etter er altså en enhet til å kjøle ned vannet til cpu med peltier eller lignende. Eg har funnet denne i USA, men ikkje funnet noe lignende her i Norge. Ser på noen tester at de ikkje er fornøyd med denne enheten når belstningen blir stor. Det eg er ute etter er en sak som klarer å kjøle vannet til ca 10c ved stor belastning uten at det bråker særlig mye mere enn vanlig vannkjøling med 120mm vifter. Det er noe slikt eg trenger til min Opteron 170 CCB1E 0550VPMW. Den utvikler ekstremt mye varme til å være AMD-prosessor og bør helst holdes under 40c load for å klokkes maks.

 

Kan eventuelt noen hjelpe med noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke hele, vet jeg har det i ett tekst document på pcen en plass, husker bare at det var en "CABNE"

 

EDIT: glemte å si at jeg har en A64 3700+ San Diego, men det skjønte dere kanskje :p

 

Har fått den bench stabil på 3ghz (275x11) med vannkjøling, men det lager en del varme så trur den har mer og gå på...

Endret av MasterMind2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Takk for den linken :)

5942629[/snapback]

 

Wow.. Overklokk satser litt på hobby'n sin.. glimrende for oss andre.. :thumbup:

Synes dette med waterchiller virker meget interessant.. (bestilte mitt første vannkjølingskit fra Microplex i dag... er ett must når man skal klokke Intel har jeg innsett).. :)

Da vil en slik waterchiller kunne gi glimrende kjøling.. og høy klokk (dersom jeg tar meg råd til det da... det koster jo "litt").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...