Gå til innhold

hvordan ta opp programmer på tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjølvsagt veit du forskjellen på foto/stillbilete og video/levande bilete. Det PMnormal sikta til, var at det er ein annan forumkategori som heiter Videoredigering og video, der denne tråden hadda passa betre.

 

Har ikkje so mykje kjennskap til dette sjølv, men eit TV-kort er truleg av dei betre måtane å gjere det på. Ein annan måte, om du har eit videokamera som kan konvertere analoge signal til digitale signal, er å kople kamera til TV med SCART/kompositt og til PC med firewire. Då vil du truleg kunne spele video rett frå TV inn på PC. Programvaren du hadde brukt i eit slikt tilfelle, er eit vanleg videredigeringsprogram, som Windows Movie Maker (følgjer med Windows XP).

 

Kan godt vere det finst andre, og betre måtar å gjere dette på, eg har som sagt ikkje so veldig mykje greie på dette.

Lenke til kommentar

Bare lurte på en ting;

 

Lyse sine TV kabler er de samme ledningene som brukes til internett (og da mener jeg bokstavelig talt, at de eridentiske).

 

Så tror dere jeg kan få TV inn på pc'en viss jeg kobler tv kabelen inn i nettverkskortet? PC'en er så langt borte fra TV uttaket at jeg vil spørre først.. :)

Lenke til kommentar
Bare lurte på en ting;

 

Lyse sine TV kabler er de samme ledningene som brukes til internett (og da mener jeg bokstavelig talt, at de  eridentiske).

 

Så tror dere jeg kan få TV inn på pc'en viss jeg kobler tv kabelen inn i nettverkskortet? PC'en er så langt borte fra TV uttaket at jeg vil spørre først..  :)

5934968[/snapback]

 

samme kabel (cat-5). Men det vil ike funke å sette deni nettverkskorte...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...