Gå til innhold

Er det stor sjanse for å bli tatt for nedlasting?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på det norske systemet som elsker å bruker masse penger på små ting, så skal du ikke se bort ifra at du blir kontakta og irettesatt. Norge er jo kjent for å bruk millioner av kroner bare for å fatte vedtak om statsministeren skal ha salami eller kjøttrull på frokosten.

Lenke til kommentar

jeg tror ikke du blir tatt.

 

men politikerne sa nettopp at de skulle gå inn for å ta folk som driver med ulovlig nedlasting. jeg forstod det slik at det hvis det er noen som blir tatt, så er det de med 1 tb og to som de deler ut.

 

men politkere er jo kjendte for å ikke holde det de lover :!:

Lenke til kommentar
Ville vært mer forsiktig med DC++, hovedsakelig fordi snuten ofte er innom norske huber, og fordi man må dele flere GB for å komme inn på de gode hubene.

5924520[/snapback]

 

Tviler på at politiet deler hauger med linuxdistroer og hjemmelagede filmer, så det er vel liten sjanse for å bli tatt på storhubbene, eller hva? :p

Privathubber på DC++, evt. med passord går også ann.

Lenke til kommentar
Via. BitTorrent blir man svært sjelden tatt, mtp. at BitTorrent står for over 50% av den globale internett-trafikken. Ville vært mer forsiktig med DC++, hovedsakelig fordi snuten ofte er innom norske huber, og fordi man må dele flere GB for å komme inn på de gode hubene.

5924520[/snapback]

da må vel tuten (snuten) dele også da, for å komme inn i hubbene :tease:

Lenke til kommentar
Jeg fikk brev i posten fra Tele2 som bitcha over at "jeg laster ned og vi veit det! Nå skal du taes!"

 

Kasta brevet og hørte aldri noe igjen :wee:

5925588[/snapback]

haha, er det sant?

5925716[/snapback]

 

 

Helt seriøst!

 

Sto noe om at de hadde sett på aktiviteten på nedlasting på linja og den var unormalt skyhøy, og at det ikke var lov med nedlasting. Var kjempelangt brev. Ikke det at de kan gjøre noe med det.

 

Er ikke så rart i når 3,5 mbit linja er pressa fult døgnet rundt :wee::innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...