Gå til innhold

TES: Hvordan finne Fathis Ulen etter fullført TG?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan finner man Fathis Ulen (den beste fencen) etter du har blitt guildmaster i Thieves' Guild? Det er jo ingen quest marker på ham på noen måte, og jeg kan ikek finne ham... Jeg støtte på ham i guildhallen en gang, men da kunne jeg ikke fence.

Endret av MiSP
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
han er bugga uten fix-moden, så han "bor" i feil hus og sånt :p

5922201[/snapback]

Samma det vel, hvor kan han finnes?

Edit: Evt. hvor kan fix-modden finnes?

Endret av MiSP
Skrevet
fant fiksen i en sånn samlepakke som jeg tror ble postet link til her et sted

5922374[/snapback]

Hmm... Fikser du link? Jeg aner ikke hva jeg skal søke etter...

Men det beste hadde uansett vært å bare vite hvor han er uten fix-modden. Noen som vet?

Skrevet
Bump, ingen som vet?

5929271[/snapback]

Han pleier å gå litt rundt omkring. Se på noen Inn`s i Market District. Han pleier også å stå i Green Emperor Way tror jeg. Det er mulig å få en pil på kartet som viser hvor han er hele tiden, men hvordan jeg gjorde det husker jeg ikke. jeg snakket med S'krivva tror jeg om hvilke Fencer jeg kunne bruke og sånt og om hvor jeg kunne finne de. :hmm:

Skrevet

Fathis Ulen pleier å være hos en annen fyr, og der går det ikke an å fence. Men på dagen er han ofte ute å går rundt i Market Districtet og der kan du fence. Bare "Wait" helt til quest-markeren på han er et annet sted hos han fyren, så følger du markeren og fencer. Piece of cake ;)

Skrevet (endret)
Fathis Ulen pleier å være hos en annen fyr, og der går det ikke an å fence. Men på dagen er han ofte ute å går rundt i Market Districtet og der kan du fence. Bare "Wait" helt til quest-markeren på han er et annet sted hos han fyren, så følger du markeren og fencer. Piece of cake  ;)

5948864[/snapback]

Jeg har ikke en Quest Marker, det er det som er problemet. ;) Jeg er ferdig med Thieves' Guild for lenge siden.

Edit #1: Skal laste ned fixen etterpå, så får vi se hvordan det går.

Edit #2: Det fungerte strålende, takk!

Endret av MiSP
  • 9 måneder senere...
Skrevet

jeg trenger en mob, jeg får ikke endra på modden min eller lagt inn den med fathis, fordi jeg har cracka spillet, og da får jeg ikke endra på noe.. kan noen si meg hva jeg skal gjøre? jeg får ikke noen respons av fathis!! :hmm::thumbdown:

Skrevet (endret)
jeg trenger en mob, jeg får ikke endra på modden min eller lagt inn den med fathis, fordi jeg har cracka spillet, og da får jeg ikke endra på noe.. kan noen si meg hva jeg skal gjøre? jeg får ikke noen respons av fathis!! :hmm:  :thumbdown:

7877275[/snapback]

Kopier tilbake den originale exe-filen som installasjonsprogrammet på den lovlige anskaffede DVDen din installerte i utgangspunktet, kjør ting fra nevnte lovlig anskaffede DVD og fiks det.

Endret av MiSP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...