Gå til innhold

Rogue til pvp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på og ta en tur tilbake til azeroth, og vil lage en rogue for pvp. Men vet ikke så mye om rogues. Så tenkte noen her kunne hjelpe meg litt.

Gear har jo mye å si i WoW, men mer for noen klasser som warrior. (nerf rock?) Hvordan er det med rogues? Så nettop de 2 roguecraft videoene, der klarer jo han seg ganske bra med wildheart settet da :p Så spørsmålet blir om det er mulig med en rogue som kan gjøre det ok i pvp uten rank14\bwl raid gear.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

warrior er ett unntak der... for å kunne EIE pvp så må man ha bra utstyr, for å kunne klare seg med mediocre equip (full valour f.eks og reaper) så krever det utrolig mye ferdig het for å kunne ta alle klassene, men det er jo sånn spillet er... mage får nye ikonter på ting og tang, warrior får nurf resten blir lekt med av blizz..

Skrevet

Takk for svar. Har spillt en lvl 60 warrior en stund, og møtte jeg epic dekkede folk så sleit jeg litt der (hadde bare blått gear)

Men er rogue fremdeles et godt valg til en rein pvp klasse?Ser de har fått en del nerfs siden sisten. Pluss en del bugs, men regner de blir fikset i løpet av året...

Skrevet

vis en rogue skal slå en shadowpriest må det skills/bra gear til:P har bare sett en rogue ta en shadowpriest og det er high warlord rogue

Skrevet

Som holy priest tar jeg i hvert fall de aller fleste roguer som ikke er "store", altså roguer med sykt utstyr eller som har høy rank. Stunlock er døden, dog.

Skrevet

Bare ikke baser ting på Roguecraft videoene. Han bruker alle cooldowns to ganger i nesten hver eneste fight ved bruk av Prep. Altså noe han kan gjøre hvert tiende minutt.

Det blir som å kjøre på med Recklessness for hver fight hvis warrior osv.

Ellers er det bare å følge tips som allerede er gitt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg Rogues er gode i PVP.

Jeg er selv Rogue, og stortrives med det. Spesielt siden jeg som regel ligger på topp i WSG og AB. Syns ikke det er så spesielt vanskelig å spille rogue heller.

Det sies at Dagger's er bedre i PVP en PVE. Altså, en dagger speccet rogue gjør det bedre i PVP en en sword speccet.

Selv syns jeg dette stemmer, grunnet Ambush og backstab.

Skrevet

Du trenger ingen form av bra utstyr til å eie med en warrior. Har en warrior på Shadowsong som heter Maur... syk irriterende med nub utstyr som eier de fleste av oss :p Så utstyret teller litt, men ikke mye ;)

Skrevet
Du trenger ingen form av bra utstyr til å eie med en warrior. Har en warrior på Shadowsong som heter Maur... syk irriterende med nub utstyr som eier de fleste av oss :p Så utstyret teller litt, men ikke mye ;)

6004361[/snapback]

Selv mener jeg at utstyr spiller en større rolle en skills i PvP.

Skrevet

Rogue trenger ikke bra utstyr for å være gode i 1 Vs 1 PvP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...