Gå til innhold

Kornsirkler; Hva er forklaringen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen sier kanskje at det ikke er mulig å reise raskere enn lyset. Men da må jeg si at vi gang på gang gjør nye og banebrytende oppdagelser. Jeg er sikker på at mange har tenkt at alt er oppfunnet. En gang var det å la en datamaskin regne for oss eller det å fly bare en fjern drøm for oss. Nå er det helt natrulig. Så hva er vel mer naturlig enn at det fortsatt er mye vi ikke vet om og trodde var umulig?

 

Dokumentaren var i alle fall veldig overbevisende. Jeg synes at sirklene virker for komplekse og geniale til at vi mennesker kunne laget en i løpet av noen timer.

5920602[/snapback]

 

Mener og ha lest/hørt at noen forskere har beregna at vi har funnet opp 2% av det som er og finne opp så er vell mange ting som er mulig som vi ikke vet om!

 

 

Har ikke sett dokumentar nå, men denne dokumentaren høres veldig like en som jeg har sett for en stund siden på tv. Veldig inntressant. Tviler ikke på at det finnes annet intligent liv, spørsmålet er bare om det finnes noe i nærheten av oss som er smarte på samme tid som oss. Om en mill år er sikkkert menneske historie, og en mill år er ikke lenge for universet. Så skal ha flaks om noen i nærheten er intligente likt som oss. Vi har jo bare kunnet kommunisere med andre i en perido på ca 60 år?

Er sinsykt kort tid og ganske liten sansynlighet spør du meg.

Men for all del, kan jo hende :hmm:

Lenke til kommentar

Fin bump, gikk dessverre glipp av denne dokumentaren men svar meg på en ting dere som har sett den. Var det i det hele tatt *noen* som fikk komme til orde med vettuge motforestillinger?

 

Har sett noen "dokumentarer" før med masse dramatiske vendinger, musikk, vitneutsagn, bombastiske påstander, uklare bilder og bekymrede miner men uten en eneste motforestilling...

Lenke til kommentar

Jeg så ikke starten, men det jeg så av slutten på dokumentaren på TV Norge var helt tragisk og helt klart ensporet. Et av bevisene på at kornsirkler ble laget av noe utenomjordisk var lysene i Hessdalen.

 

De viste også den "berømte" videoen der noen lyskuler flyr over en åker og lager et mønster som bare dukker opp av seg selv. Denne videoen ble det sagt at skulle være umulig å forfalske, men der er det jo faktisk en proff trickfilmer som faktisk har fortalt hvordan han laget den som en spøk. Dette poenget ble ikke nevnt i dokumentaren.

 

Alt i alt, dere som gikk glipp av dokumentaren gikk ikke glipp av noe viktig.

Lenke til kommentar

Så et program på discovery for rundt et år siden. Som omhandlet hva som ble sjult for folket. Myndighetene hadde sperret av en åker av enellerannen grunn for mange år siden. Det ble sett ting som lignet romskip over Philadelphia, og det finnes mange opptak av det. Myndighetenes utallelse var at det var jager fly som hadde sluppet lys raketter.

 

Noen annet jeg så tidligere viste at hjemmevideo-opptak av en som filmet lys over åkeren sin og da han sprang bort til den var det en sirkel i åkeren hans.

 

Er mye sånt der ute. Håper discovery viser repriser.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle romvesener lage kornsirkler på jorda? Jeg er 100% sikker på at alle kornsirklene er menneskeskapte/laget av naturfenomen

7679111[/snapback]

 

enig. Om ikke alle er menneskeskapte, så vil det siste av alt være "romvesener" som har laget noe. De finnes på film, ikke irl, ok? Naturfenomener/parnanormale hendelser tror jeg heller på. At naturen kan ha laget disse er ikke umulig.

 

Når det gjelder den binære koden som er oversatt til engelsk, så hyper folk den så jævli. Sånne beskjeder finner man i bibelen også. "Vi må passe oss for falske gaver". Et kristent budskap. Uansett poenget, det trenger ikke være en utenomjordisk beskjed for at vi skal ta dette til etteretning. Det er trossalt et viktig budskap her. Folk blir så opptatt av scenarioet. Eneste jeg synes er bra med den "crop circle'n" er den optiske illusjonen.

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
De finnes på film, ikke irl, ok? Naturfenomener/parnanormale hendelser tror jeg heller på. At naturen kan ha laget disse er ikke umulig.

7679536[/snapback]

 

De viste bilde av noe greier som ligna(som var lagd av vinden) , men forskjellen var rimelig stor.

 

 

 

Eneste jeg synes er bra med den "crop circle'n" er den optiske illusjonen.

7679536[/snapback]

 

Huh, hvilken ?

Lenke til kommentar

Here we go again kornsirkler :)

 

Hehe som jeg tidligere har nevnt her i forumet, hvis noen av kornsirklene er ekte så forsvinner de i havet av kopier.

 

Jeg så dokumentaren og la merke til at de bildene som var gjenskap både i ansiktet, advarselen og chibolton koden var veldig like de bildene man har av aliens fra filmer etc...

 

En annen ting jeg finner intressant er at det er veldig mange av de tingene som dukker opp i kornsirkler som har en betydning her på jorden.

Blant annen dennesom ligner veldig på pentagramet vi kjenner fra satanismen : EastField_AltonBarnes_May_2000.jpg

 

En annen ting jeg så var denne kornsirkelen med "the all seeing eye" akkurat dette symbolet kan vi også finne amerikanske 1 dollar seddler.

July212002BeaconHill.jpg

dollar.jpg

 

Teksten under pyramiden "novus ordo seclorum" som er latinsk og betyr "New world order" er kjent som symbolet til noe kalt "The Illuminati(frimurerene)". "The Illuminati" tror man er en samling mennesker som styrer verden bak scenen, alt du ser, alt du har lært er bare dems måte og kontrollere deg og holde verdens bildet i sjakk på. Frimurerene fremstår som en kristen organisasjon som hjelper nærmiljøet men det sies at jo høyere i grade man kommer jo mer er det basert på og kjenne de rette folkene og ha muligheten til og utnytte det. Dette er jo ett brorskap, kvinner har ikke lov til og være med og så vidt jeg vet må man sværge troskap til sine "brødre" når man blir tatt opp. http://www.frimurer.no/hvem_er.htm

 

Det er også folk som mener at de som leder hele sulamitten er dypt satanistiske og at de har røtter i gamle babylon, og at målet med hele organisasjonen er at de skal forberede jorden og menneskene på satans oppstandelse, de blir sagt at dette brorskapet går så langt tilbake som den 7 blodslinje fra adam. Det finnes mennesker som har stått fram som 33grads frimurere og forklart hva de gjør etc.

Om disse er gærne eller snakker sant er det bare de som vet.

Men jeg gidder ikke skrive så alt for mye om såkalte "secret societies" er ikke så mange som finner det intressant.

 

Men grunnen til at dette har noe med kornsirkler og gjøre er at det finnes en teori om romvesner og satan. Den går egentlig ut på at gud sine sønner(b.la lucifer) blandet seg med menneskerasen, derfor drepte gud alle mennesker uten om Noah (fra noahs ark) fordi han var den eneste med ren blodlinje, husk at lucifer var en engel i himmel en før gud fant det for godt og pælme han ut, deretter planlegger lucifer (lysets herre) på nytt og prøve og få kontroll over mennekene og at da såkalte UFO'er egentlig bare er ett slags kontrollerings system for og holde orden på menneskene. Så da er det jo kult og vite at når satans kontrollører først er her så legger de igjen symboler som de jeg viste over =D

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati Litt om illuminati

 

filmer om emnet:

http://video.google.com/videoplay?docid=-9...gels+and+demons

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...17&q=illuminati

 

Denne filmen kan jeg anbefale da den kansje er litt mer realistisk en alt over :p

http://video.google.com/videoplay?docid=-6...1&q=martial+law

Lenke til kommentar
Kan noen flytte på denne tråden. Har ikke noe med vitenskap å gjøre. Vi burde ha en seksjon kalt Humbug. Der hadde denne tråden passet.

7696491[/snapback]

 

Dokumenter at det er humbug... ;)

 

Ok greit folk kan lage kornsirkler men det finnes enda ingen forklaring på hvordan kornsirkler hvor "senteret" ikke er berørt blir lagd.

En annen ting og tenke på er i alle filmene som viser mennesker som lager kornsirkler tar det dem uendelig lang tid og lage dem. 19timer etc.

 

http://www.cropcircleship.com/

noen mener de kan finne systemer med mulighet til og sveve ett par cm over jordflaten i disse kornsirklene, hvis det er fakta så må jo menneskene som lagde dem være veldig intelligente

 

Man baserer om man tror på noe eller ikke igjennom det man lærer mens man lever, hvordan kan du være 100% sikker på at det du har lært er det riktige og ikke bare det noen vil at du skal lære?

 

 

Landet vi faktisk på månen eller var månelandingen bare noe NASA kuntig lagde i sine laboratorier for og vinne romkrigen. For det har ikke noe og si om det var USA eller russland som landet på månen først så lenge alle tror det var USA.

http://video.google.com/videoplay?docid=-1...ke+moon+landing

 

Se filmen og gjør opp din egen mening.

Endret av donsai
Lenke til kommentar

Det finnes ikke holdbar bevis som tilsier at kornsirkler er laged av noen andre enn mennesker.At en del av sirklene har en symbolsk mening er ikke bevis på at det er noe overnaturlig. Heller ikke "energien" som er blitt målt er bevis på noe overnaturlig står bak. Det er no en verdlsig forklaring men slik er det bare. Fantasi blir ikke til virkelighet uansett hvor mye man ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...