Armageddon Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har et problem.. Jeg fikk i oppgave å få tak i 5 grand soulgems, men nå som jeg har skaffet dem, får jeg ikke til å levere. Hun dama bare spør om jeg har soulgems, og jeg kan bare svare nei. Som den utålmodige personen jeg er, brukte jeg litt cheats for å få tak i dem. Jeg brukte det trikset hvor man bruker buen å piler til å kopiere objekter.. Har dette innvirkning på questet?
MiSP Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har et problem..Jeg fikk i oppgave å få tak i 5 grand soulgems, men nå som jeg har skaffet dem, får jeg ikke til å levere. Hun dama bare spør om jeg har soulgems, og jeg kan bare svare nei. Som den utålmodige personen jeg er, brukte jeg litt cheats for å få tak i dem. Jeg brukte det trikset hvor man bruker buen å piler til å kopiere objekter.. Har dette innvirkning på questet? 5943970[/snapback] Er du sikker på at det er tomme Soul Gems du har? Tror de må være tomme.
Jonulf Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 (endret) Hvis de er tomme, men det går allikevel ikke an å levere dem inn er det sansynligvis en bug(gjerne fordi du cheatet). Det finnes en del bugger på dette questet. Tre som jeg vet om. Endret 18. april 2006 av Jonulf
Samtron87 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvordan får jeg skrevet denne koden ""player.additem [objectID] [quantity]"" i consolen? Får ikke til [] i consolen. Skal det skrives sånn? Jeg har bestemt meg for kode meg til Grand Soul Gems . gidder ikke å finne dem! Kan noe hjelpe? PÅ forhånd takk
Madeo Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 jeg sliter med og finne soul gems... ? 5933692[/snapback] Kjøp fra folk som kjøper og selger magiske saker og ting. 5933733[/snapback] Gå til mage guild i Chorrol (tror det var der) Pick alle de glassetuiene som ligger rundt, fikk ca 15 grand for det
MiSP Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Dere som har problemer med questen (bugs): Se her: Apparently there is a bug which may occur if you hand in the items in the wrong order which prevents you from completing the quest. Your options then would be to reload a previous game or to type "set MS40.cureready to 1" into the console after you have given the ingredients to the witch. This will cause a new topic to appear and allows you to complete the quest properly. Just hand in the items in the order I named them and this shouldn't happen.
avtrekkeren Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Sliter med å finne nightshade leaves... har jo hatt tonnevis av dem, men nå når jeg trenger dem, finner jeg ingenting, har vandret i timesvis ute i ødemarka og lett etter dem, samt sjekket sikkert 20 butikker som selger alchemykomponenter... :S
asad Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva skal jeg gjøre for drikke andres blod som vampyr?Må de drepes først? Finner ikke ut av det ... :S
MiSP Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva skal jeg gjøre for drikke andres blod som vampyr?Må de drepes først? Finner ikke ut av det ... :S 5994077[/snapback] Se her.
asad Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva skal jeg gjøre for drikke andres blod som vampyr?Må de drepes først? Finner ikke ut av det ... :S 5994077[/snapback] Se her. 5994167[/snapback] fant det ut Tror jeg skal satse på å bli vampyr, og se hvordan det funker i praksis. Hvis jeg spiser kl 20:00, kan jeg løpe rundt uten noen bivirkninger i hele 36 timer. Så er det bare å skaffe seg et offer
h00v3r Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er også vampyr nå, har fått en sånn ring akkuratt slik at jeg kan se i mørket hele tida, så da betyr det at jeg kan sove om dagen, og vente til natten legger seg!
Cloudemyx Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg er også vampyr nå, har fått en sånn ring akkuratt slik at jeg kan se i mørket hele tida, så da betyr det at jeg kan sove om dagen, og vente til natten legger seg! 6007218[/snapback] Har du fått den ringen fordi du ble en vampyr eller har du funnet en Night Eye Ring et sted? Hvis du har funnet den et sted vil jeg gjerne vite hvor. Please?
MiSP Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg er også vampyr nå, har fått en sånn ring akkuratt slik at jeg kan se i mørket hele tida, så da betyr det at jeg kan sove om dagen, og vente til natten legger seg! 6007218[/snapback] Har du fått den ringen fordi du ble en vampyr eller har du funnet en Night Eye Ring et sted? Hvis du har funnet den et sted vil jeg gjerne vite hvor. Please? 6008510[/snapback] Jeg har også en slik en, Base Ring of Night-Eye, men jeg tror den er random loot. Jeg fant den i en eller annen hule, jublet nærmest av glede da jeg fant den.
Cloudemyx Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg er også vampyr nå, har fått en sånn ring akkuratt slik at jeg kan se i mørket hele tida, så da betyr det at jeg kan sove om dagen, og vente til natten legger seg! 6007218[/snapback] Har du fått den ringen fordi du ble en vampyr eller har du funnet en Night Eye Ring et sted? Hvis du har funnet den et sted vil jeg gjerne vite hvor. Please? 6008510[/snapback] Jeg har også en slik en, Base Ring of Night-Eye, men jeg tror den er random loot. Jeg fant den i en eller annen hule, jublet nærmest av glede da jeg fant den. 6008607[/snapback] Husker du sånn tilfeldigvis hva den hulen heter..? Leita rundt overalt etter en sånn ring og har enda ikke funnet en..
snoemann Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg er litt lost, er på vei til å bli vampyr, men skjønnre ikke helt hvordan jeg skal klare meg SOM vampyr. Må jo trade, reparere osv ting med folk i byene. men de er er hverken våkne om nettene eller liker å snakke med vampyrer... de synes jeg ser helt jæ**ig ut =) Hva gjør jeg?
asad Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 ikke noe stress det da. vært vampyr en stund nå og det fungerer helt greit. Fra du "feeder" på en person, til du stiger til neste nivå er det 24timer. I løpet av denne tiden kan du gå rundt i sola, uten noe bieffekter. Gjør det kl 05 om morgen, så kan du gå rundt lenge før du blir skadet av sola, og da er det bare å drikke litt blod igjen. no prob
snoemann Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hmm aha =) Har skjønt det nå... eller... slurp... sikle noe rød væske.... dere vet hva jeg mener
h00v3r Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg fant night eye ringen inni en oblivion gate jeg, helt tilfeldig, tror det er helt tilfeldig hvor du finner den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå