fytech Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 jeg vil gjerne vite hvilket av disse spillene som er best... og da spør jeg de som har spilt begge spillene.. hvilke meninger de har... jeg vil ikke ha... masse poster der det står at det og det spillet suger... come on... og en ting til... vår så snill og ikke post frekke komentarer... jeg respekterer også at dere har deres fav... men jeg vil bare høre meningene... CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2 CSS OR BF2.. Og gjerne hvorfor dere synes det spillet er bra...
KristianF Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 (endret) Jeg syns det er best når noen ikke skriver hele emnet med STORE BOKSTAVER. Og ang. hvilke spill som er best, jeg foretrekker BF2 pga. at det er mer avansert og større.. og mer min smak.. Endret 12. april 2006 av Stealth-
Evil-Duck Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 De to spillene kan ikke samenlignes på noen måte :!:
P-in-P Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 De to spillene kan ikke samenlignes på noen måte :!: 5910432[/snapback] Det har du helt rett i! Synes slike "hva er best av (2 vidt forskjellige ting)" tråder er ganske så meningsløse! Prøv begge spillene så ser du hva som er "best"... CS - slik spill en fyrer opp hvis en kjeder seg litt og vil ha lett fordøyelig underholdning BF2 - krever litt mere tid og strategi imo
hugRmunR Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Blir vel som å sammenligne Dark Funeral med Nightwish... =P
el-asso Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Tenker vi stopper her. Til TS: bruk av CAPS oppfattes som skriking.
Anbefalte innlegg