Gå til innhold

Tomb raider 360 vs ps2 video


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som mener at det er lite og minimal forskjell mellom PS2 versjonen og Xbox360 lurer jeg på hva som er gale med tv-en deres.

Det er rimelig lett å se god forskjell på de to versjonene.

5911493[/snapback]

 

Jojo men Når du går ut fra at det er Playstation2 VS Xbox360 er det ganske liten forskjell ;)

Lenke til kommentar

Visst pokker.

Det er pre-rendret video. Det har ikke noe med gameplay å gjøre.

 

Jeg blir helt oppgitt over alt dette Next-gen-grafikk-maset hele tiden.

Hvis ikke ting ser foto og videorealistisk ut er det ikke nextgen.

 

Sett dere ned å spill tomb raider legend, det være seg på PS2, Xbox eller 360. Spillet er knall. Nyt det og drit i Next Gen meg her og der.

 

Jeg digger Guitar Hero for tiden. Synes det er kjempe artig, men vurderer nå å legge det på hyllen, for det er ikke next gen. ;)

Lenke til kommentar
Denne videosnutten er jo tatt ifra introen til det første brettet, tror man ville sett større forskjell hvis det var ingame....

5913228[/snapback]

 

Nå er jo det in-game grafikk som blir brukt i mellomsekvensene. Det einaste man ser forskjelle på er lys-settings,skygger og teksturer i spillet. Det ser man jo tydelig bare av denne intro-sekvensen.

Lenke til kommentar
Det er pre-rendret video. Det har ikke noe med gameplay å gjøre.

Da er det jo bare enda mer skuffende.

 

Jeg blir helt oppgitt over alt dette Next-gen-grafikk-maset hele tiden.

Hvis ikke ting ser foto og videorealistisk ut er det ikke nextgen.

Når de skryter så fælt og ikke har noe annet å komme med enn bedre grafikk så må man forvente at folk kommenterer dette også.

 

Sett dere ned å spill tomb raider legend, det være seg på PS2, Xbox eller 360. Spillet er knall. Nyt det og drit i Next Gen meg her og der.

Det kan godt være at spillet i seg selv er helt fantastisk, men grafikken overbeviser altså ikke.

 

Jeg digger Guitar Hero for tiden. Synes det er kjempe artig, men vurderer nå å legge det på hyllen, for det er ikke next gen. ;)

Ingen sier at man ikke kan spille spill med dårlig grafikk, men avanore startet altså denne tråden med noe, og det fikk han svar på. Dessuten har Microsoft og Sony hypet systemene sine noe helt sinnssykt, så det er ikke rart folk blir skuffet når dette er det de får.

Lenke til kommentar
Xbox versjonen er faktisk best. Det kjører en ganske stabil 60fps mens 360 versjonen er 30fps, med masse frame drops under det også.

 

Grafikken er selvsagt litt mer detaljert på 360, men det flyter altså dobbelt så bra på Xbox.

5909943[/snapback]

 

Dette blir bare mumbo-jumbo, ettersom spillet har helt fin flyt på 360 også (jeg har spilt gjennom det). Ingen framerate-problemer i det hele tatt, og at folk ikke skal være fornøyd med 30 fps i denne typen spill kan jeg ikke fatte. Hadde det vært en FPS der presisjonskontroll var svært viktig hadde jeg muligens vært enig, men det er det altså ikke.

 

Og det er kun små deler av denne videoen som er pre-rendret, f.eks. delen der hun tar et langt hopp og synsvinkelen skifter. Utenom det er grafikken prikk lik som ellers i spillet. Det finnes også langt penere og mer detaljerte områder i spillet, så egentlig er det en ganske dårlig sammenligning.

 

Når det er sagt så er ikke grafikken det viktigste i dette spillet heller. Det er gøy både på PS2 og X360, bare litt penere på sistnevnte.

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar
Xbox versjonen er faktisk best. Det kjører en ganske stabil 60fps mens 360 versjonen er 30fps, med masse frame drops under det også.

 

Grafikken er selvsagt litt mer detaljert på 360, men det flyter altså dobbelt så bra på Xbox.

5909943[/snapback]

 

Og det er kun små deler av denne videoen som er pre-rendret, f.eks. delen der hun tar et langt hopp og synsvinkelen skifter

5917311[/snapback]

 

Alt er endret i realtime fordi om. Som du sier skifter kameraet vinkel, men sekvensen kjøres fortsatt i in-game motoren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...