Gå til innhold

Passer Thermaltake Tower 102 på Asus A8N32-SLI?


bonito

Anbefalte innlegg

Har Thermaltake Tower 102 og Asus A8N32-SLI Deluxe hovedkort. I følge manualen til kjøleren skal den monteres med 4 hull i hovedkortet, men mitt hovedkort har ikke det. Er det noe gunstig å montere denne kjøleren med kun de to orginalskruefestene som sitter på hovedkortet?

Noen som har prøvd denne eller lignende løsning?

 

Øystein

Endret av bonito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Thermaltake Tower 102 og Asus A8N32-SLI Deluxe hovedkort. I følge manualen til kjøleren skal den monteres med 4 hull i hovedkortet, men mitt hovedkort har ikke det. Er det noe gunstig å montere denne kjøleren med kun de to orginalskruefestene som sitter på hovedkortet?

Noen som har prøvd denne eller lignende løsning?

 

Øystein

5902525[/snapback]

 

Her kan du lese hva de andre sier om denne kjøleren: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305842 Hvis du har kun 2 skruer på hovedkortet ditt, ikke det bare å borre flere hull på ett uhindret plass?

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Er du sikker på at du bruker rett festebøyle?

På Socket A hovedkort er det fire festehull, men på 939 og 940 er det bare to, så da må du bruke en annen festebøyle eller andre festehull i bøylen. Let litt videre i manualen og se om du finner en annen monteringsbeskrivelse for 939 systemer.

 

Leasch: De fleste hovedkort er 6 lags, som betyr at det er seks lag med kretser i en tett sandwich. En "uhindret plass" vil derfor være ganske umulig å finne siden du ikke kan se gjennom alle lagene.

 

EDIT: bonito: hvor kommer avataren din fra? Jeg tror jeg har lest en 80-talls sci-fi novelle med noe som ligner, kan det stemme?

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
EDIT: bonito: hvor kommer avataren din fra? Jeg tror jeg har lest en 80-talls sci-fi novelle med noe som ligner, kan det stemme?

5903135[/snapback]

 

Takker for svar.

Jeg kan feste den med bøyle og 2 skruer. men synes det ser litt skrøpelig ut til å holde den store kjøleren.

 

Avataren min kommer fra en logo Matrox brukte sammen med G400 serien skjermkort.

 

Øystein

Endret av bonito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...