Gå til innhold

TG06: I morgen er dagen


Anbefalte innlegg

Akkurat kripos delen ser jeg mer på som skremsel enn at de skal ta folk. Hva oppnår de med å plukke med seg et par folk når ca. 80-90 prosent av alle i hallen driver å kopierer (dette var antatte tall fra min skalle).

 

Men Discovery Greia blir morsom ^^ Jeg skal blandt annet bli filmet når jeg ankommer skipet så det blir litt spennende ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle som skal på TG:

 

Ta med dere følgende ting, og dere vil holde ut lengre:

* Litt variert mat, ikke bare nudler med kyllingsmak, prøv også kjøttsmak. Helst litt frukt, hvertfall vitamintabletter.

* Ta med masse vann, eller drikk ihvertfall mye vann, ikke bare cola

* Ta med mye hodepine tabletter og ta disse med masse vann når dere føler den første hodepinen. (Den kommer uansett).

* Allier dere med en som kan passe på utstyret når dere skal sove, for sove MÅ dere.

* Ta dere en dusj, hvertfall etter et døgn.

* Ta med et godt headset, helst et noice-cancelling headset eller sov-i-ro propper.

* Ta med minst en god pute.

* Reis dere fra stolen og gå litt rundt og snakk med folk. Ikke bare sitt stille, da får dere seriøst vondt i undersottene når dere kommer hjem, om ikke før. Dette pga av blodforsamlinger i føttene.

* Ikke stjel! Respekter andres utstyr!

* Om dere ser noen som sliter, hjelp de eller si ifra til crew.

 

God Påske! :thumbs:

 

 

Edit: leif

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar
Blir vel vanskelig for kripos å gjøre så mye annet enn å oppfordre folk om å la være å dele filer. Å overvåke 5000 til enhver tid i tillegg til å faktisk kjøre swak mot de 4500 som gjør noe ulovlig er nok en ganske ressurs krevende prosess, som Kripos desverre ikke har penger til.

5902859[/snapback]

 

Det er mer eller mindre gratis for Kripos å kontrollere hva et overvåkningsfirma gjør. Det er ikke noe som tilsier at Kripos måtte gjort jobben selv.

 

Hvis BSA skulle føle for å sette et eksempel bør det være mulig for dem å inngå et sammarbeid med Kripos der BSA stiller med resursene til overvåking.

 

Det bør ikke være vanskelig å juridisk overbevise en dommer om at det mest trolig vil foregå mye kriminelt i den salen.

 

Alt jeg har av programvare er uansett gratis og lovlig lisensert.

Lenke til kommentar

Hvordan overleve TG:

 

- Spis mat og drikk vann regelmessig.

- Få med deg ihvertfall litt søvn hver natt.

- Bruk hørselvern :)

- Kle deg godt. Det er ofte kald trekk i hallen.

- Reis deg opp og beveg deg med jevne mellomrom.

 

Og aller, aller viktigst:

- VASK HENDENE ETTER AT DU HAR VÆRT PÅ DO!

5902481[/snapback]

Dette bør rammes inn.

Lenke til kommentar
Til neste år tror jeg at jeg skal lage en egen knapp som  skrur av strømmen til en gitt harddisk, slik at alle piratene (meg iblant ;)) kan raskt og enkelt skru av de hdd'ene som inneholder warez hvis politiet vil titte i "Min Datamaskin" :).

5902928[/snapback]

 

Politiet kan enkelt overvåke all trafikk i nettverket. Da hjelper det lite å skru av en disk.

 

"Whistleblower outs NSA's secret spy room at AT&T" - http://www.spamdailynews.com/publish/ATT_t...SA_spy_room.asp

 

"EFF: AT&T forwards all Internet traffic into NSA" - http://www.spamdailynews.com/publish/ATT_f...SA_says_EFF.asp

 

http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&q...tnG=Search+News

Lenke til kommentar

Hehe, de er bare 3 stk fra Kripos der da. Jeg syns hele TG-greia er ekkelt nå. tusenvis av nerder som ikke tør å dusje sammen med fremmede, ikke vasker henda når de har vært på do med diareen sin fordi de bare drikker Cola og ikke spiser. Nei..holder meg hjemme jeg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hvert år blir ganske mange sjuke på og etter TG, enten med magesjau eller influensa. Her er noen få observasjoner jeg har gjort meg:

 

 

Hvordan overleve TG:

 

- Spis mat og drikk vann regelmessig.

- Få med deg ihvertfall litt søvn hver natt.

- Bruk hørselvern :)

- Kle deg godt. Det er ofte kald trekk i hallen.

- Reis deg opp og beveg deg med jevne mellomrom.

 

Og aller, aller viktigst:

- VASK HENDENE ETTER AT DU HAR VÆRT PÅ DO!

5902481[/snapback]

 

 

Husk å ta med godt med sokker (et par til hver dag), og boxere/undertøy til de fleste dagene. Og ta med til dusjing... iallefall dusj 2 ganger iløpet av TG.

 

Samt vask deg godt ellers, spessielt etter dass, mange som blir syke på TG pga dårlig hygiene (dassene der ser forresten ikke ut... ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...