Seian Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Heisann. Står og grinder i Azshara (Legash Encampment og Thalassian et eller anna) for øyeblikket ettersom jeg må ha endel Runecloth for å skvise meg opp de siste 30 lvlene til tailoring. Jeg har erfaring fra tidligere at runecloth dropper relativt ofte. Men nå, som lvl60, så virker det som runecloth nesten har slutten å droppe. Jeg får det rundt hvert 20. kill, hvis jeg er heldig. Utrolig surt, ettersom disse går ned jækla fort. Så, spørsmålet mitt er: Slutter cloth å droppe når man er så å så mange høyere lvl enn vedkommende? ja, d e natta no.
Skurupu Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg farmet Legash for Felcloth for ikke mer enn tre dager siden. Fikk 14 felcloth og 140 Runecloth i løpet av 3-4 timer. Det er nok bare du som hadde litt uflaks.
Amon Amarth Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Slutt å whine... det høres ikke ut som du har hatt uflaks engang... 1 uheldig moment er ikke nok imo... det er folk som har der værre en deg på spillet!
Bredoc Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 De nerfa dropraten på runecloth i en eller annen patch. Som deg merket jeg også det der. Dropraten sank etter patchen. Prøv scarlet mobsa i EPL eller ogrene i Deadwind Pass. Synes de dropper bedre enn Blood Elfs og Satyrene Azshara nå
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Skal du ha runecloth, er Deadwind pass stedet..
Der Kommissar Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Skal du ha runecloth, er Deadwind pass stedet.. 5897245[/snapback] Personlig synes jeg nå de ikke dropper så mye som folk skal ha det til... De går som regel ned på to-tre hits (ambush, backstab), så det tar ikke lange tiden før alle er borte. Synes da det faktisk er mere runecloth å hente i Tyr's/Hearthglen, men det er jo kanskje bare jeg som har vert uoppmerksom angående mengden runecloth?
Seian Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Tyr's hånd er jo overbefolka syns jeg. Vanskelig å finne seg til rette når det befinner seg to andre farmere rundt omkring meg. Men ogrer i deadwindpass har jeg hørt mye skryt om, får vel prøve der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå