SideburnsKongen Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spillbarhet er viktigst, men grafikk har mye og si det også..
Amento Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spillprodusenter nå til dags tror jeg fokuserer litt for mye på grafikk. Så en anmeldelse på HL2 av komputer for alle eller noe, og der sto det at grafikken var sinnsykt bra(duh!) men at AI'en har stått helt stille siden HL1...
Mala Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spillprodusenter nå til dags tror jeg fokuserer litt for mye på grafikk. Så en anmeldelse på HL2 av komputer for alle eller noe, og der sto det at grafikken var sinnsykt bra(duh!) men at AI'en har stått helt stille siden HL1... 5924181[/snapback] Godt poeng. HL2 blei jo hypet no så i det hinsidige, nettopp pga. den fremragende AI`en
SideburnsKongen Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk kjøper vel spill fordi det er bra grafikk..
Mala Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk kjøper vel spill fordi det er bra grafikk.. 5924486[/snapback] En meget uheldig utvikling.
Rage_Hunter Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Syns HL2 var nyskapende med tanke på at det er et actionspill Likte derfor mixen mellom gameplay og grafikk
Mala Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Syns HL2 var nyskapende med tanke på at det er et actionspill Likte derfor mixen mellom gameplay og grafikk 5924639[/snapback] Ja eg likte uten tvil 2`ern godt eg også. Men av ein elelr anan grunn,holdt det å fulføre det 1 gang. 1`ern har eg ikkje tall på kor mange ganger eg har fullført, på alle vanskelighetsgrader. Been there done that, tror det er denne.
pertm Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spillbarhet, men det fins jo en grense for hvor dårlig grafikken kan være før det ikke er spillbart så da er det begge deler. En annen ting er at bra grafikk kan gi bedre spillbarhet.
mortenmm Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 spillbarhet er det jeg mener er det viktigste i gde spill,men det kan jo ikke være sugegrafikk heller da, det må jo se nogenlunde bra ut
Legionaire Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spill med god grafikk får mye oppmerksomhet... Det er vel derfor de satser på og ha bra grafikk og det hadde jo ikke funka helt om vi ikke gikk fremover på grafikk fronten... da hadde jo ikke ny hardware solgt .. vi hadde stått stille omtrent.. vel det tror jeg værtfal -
ttt Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spill med god grafikk får mye oppmerksomhet... Det er vel derfor de satser på og ha bra grafikk og det hadde jo ikke funka helt om vi ikke gikk fremover på grafikk fronten... da hadde jo ikke ny hardware solgt .. vi hadde stått stille omtrent.. vel det tror jeg værtfal - 5924698[/snapback] Jepp, i tillegg er det lettare å vise fram god grafikk enn godt gameplay. Bilete er ikkje så gode til å vise den spennande historia og det nyskapande gameplayet.
Pricks Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg tror Nintendo klarer å selge Revolution på gameplay. Kontrolleren er veldig spennende. Det blir et steg i riktig retning.
ZayCon Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spillbarhet helt klart Er jo selgølgelig kult med bra grafikk men er ikke grafikken som gjør at du blir hekta F.Eks Tomb Raider 1 --> Grafikk på null men fortsatt veldig morsomt (synes jeg da) ZayCon
Deadringer Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Spillbarheten er viktigst, men grafikken hjelper ofte på å gjøre spillbareheten høyere
Amento Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Kjenner mange som har kjøpt seg HL2 men absolutt ingen spiller det. De bare kjøpte det for CSS Pricks, gleder meg jeg også Et godt eksempel på dette egentlig. Microsoft og Sony synes jeg er lite nyskapende i forhold til Nintendo. Microsoft satser jo sterkt på Xbox live opplegget og tydeligvis på rå grafikk siden den har flere prosessorer. PS3 kommer jo til å ha Blue ray noe som fører til at man får større lagringskapasitet, eller plass til mer grafikk kanskje? Og at man kanksje endelig kan få FF spillene på en cd Nintendo derimot satser mye mer på nyskaping både innen, grafikk, hardware, og spillbarhet. Tror egentlig at revolution vil slå an sinnsykt når den kommer på grunn av det enorme antallet nintendofans som er rundt i verden og som spilte Mr. Game and Watch da de var små
Blackhawkaaj Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Graffikken har jo forbedret seg veldig de siste årene da, og det er kasnkje grunnen til at vi forventer sååå mye av den.... Selv må jeg si at grafikken på oblivion er extrem, men spillbarheten ble for meg helt ........ja.......dritt, men det er min mening da Spillbarheten spiller mye større rolle enn grafikken..mye større rolle. Selv om et spill har gode anmeldelser og god kritikk, betyr ikke det nødvendigvis at spillet faller alle og enhver i smak... Selv liker jeg RPG veldig godt, men oblivion traff ikke blink hos meg........
Vice Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg tror Nintendo klarer å selge Revolution på gameplay. Kontrolleren er veldig spennende. Det blir et steg i riktig retning. 5924791[/snapback] Hmm, de klarte det jo ikke lenger med "Gamecube", så med mindre de kommer med andre tillegg er det jo ikke sannsynlig å tro at ting plutselig vil forandre seg med "Revolution"?!
d'espresso Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Angående klassikere så er de gode pga nostalgien. Prøv å ta opp et vilkårlig "bra" nes spill og prøv å virkelig gi deg hen i det. Du vil synes at både gameplay og grafikk suger. 5900779[/snapback] Nei.. Gameplayet til SMB3 er mer genialt enn de fleste nye spill. Jeg personlig foretrekker å spille det på Super Nintendo, pga kontrollen. Ta fram Ocarina of Time, grafikken er ikke den besse? Nei, men den er mer enn god nok, og gameplayet er noe av det beste verden har sett hittil.. Samme med Super Mario 64, som jeg først rundet forrige sommer Jeg tror Nintendo klarer å selge Revolution på gameplay. Kontrolleren er veldig spennende. Det blir et steg i riktig retning. 5924791[/snapback] Hmm, de klarte det jo ikke lenger med "Gamecube", så med mindre de kommer med andre tillegg er det jo ikke sannsynlig å tro at ting plutselig vil forandre seg med "Revolution"?! 5928564[/snapback] <GC floppet litt, men var rett etter Xbox og før PS2 på grafikk på forrige genersajon.. Endret 16. april 2006 av Naked Snake
Blackhawkaaj Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 (endret) Nintendo Revolution sies, og de tekninske spesifikasjonene viser, at nintendos revolution bare er litt kraftigere enn den vanlige xbox'en. Hvor er revolusjonen? Endret 16. april 2006 av Blackhawkaaj
d'espresso Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Nintendo Revolution sies, og de tekninske spesifikasjonene viser, at nintendos revolution bare er litt kraftigere enn den vanlige xbox'en. Hvor er revolusjonen? 5928618[/snapback] I kontrollen?? Grafikken er også MER enn god nok der .. Du ser bare at en revolusjon kommer i speccsa?? Hvorfor spiller du spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå