VikinGz Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg sliter på the godfather. Når jeg går inn i en bil går fint med space eller t Men får meg ikke ut av bilene :| prøvd og gjort om tastene og trykt på hele tastaturet.... blir så sur :@ noen som vet hva feilen kan være?
Stor Oddnoga Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Dette er så vidt jeg husker et problem på en utgave som er piratkopiert.
mushi Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 kjøp spillet og ikke bruk no-cd crack o.l. så skjer det underverker...
VikinGz Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 (endret) Har kjøpt det... men lasta ned en crak... orker ikke å skifte plater hele tiden mellom vært spill hehe Men må vell det nå *så blir man litt sprek å* Endret 9. april 2006 av VikinGz
Bloody Mess Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Problemet løser seg ved å ikke spille flere spill om gangen, bare sleng i CD'n og spill ikke noe annet spill før du har gjennomført det. Enkelt og greit.
Kimelimm Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 kan du ikke finne sånn greie så du kan bruke deamontools eller noe? jaja jeg vet ikke hvordan:P en egen robott som skifter cdermed 1 trykk
ttt Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Det er alt mange poster om denne "feilen". Trådstarter har og fått svar på spørsmålet sitt, derfor stenges tråden.
Anbefalte innlegg