Gå til innhold

Holder skjermkortet mitt på å ta kveld?


z1nox

Anbefalte innlegg

Jeg har nå satt inn i mitt gamle geforce 4 mx420 kort å det funker helt toppers, regner med da at mitt 9800 pro har tatt kvelden..

 

Så dukker det opp ett annet spørsmål, kan jeg få tilbake dette på garantien? kortet er kjøpt "Ordredato 2003-11-22" og er vel litt over 2 år gammelt nå. Har mailene som komplett.no har sendt meg, er det godt nok bevis på at varen er kjøpt der osv?

 

Takker for alle svar jeg har fått og forhåpentligvis får ett par til :>

 

 

(hmm, jeg fikk kortet noe senere visst Lev.dato: 2003-12-10 ca ca)

Gravde også dette fram: "Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år"

 

spm her blir er vel, hvor lenge er ett skjermkort til 2900kr ment for å vare? (9800pro kostet så mye den gangen *sigh*)

Endret av z1nox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problem med mitt skjermkort nå, og på Asus sine hjemmesider står det at det er tre års garanti på skjermkort. Det er jo mulig at hver fabrikant kan sette sin egen garantitid, så jeg sjekket på Powercolor sine sider (regner med at du har Powercolor?), og fant dette;

 

Tul provide 2 year limited warranty to authorized Tul distributors base on manufactured date according to Tul serial number. Tul keep the right to request more evidence provided by distributor is not clear enough for confirmation. Warranty time for retail products is according to local limited warranty service of distributors since Tul do not sell directly to retail market.

 

Aner ikke hvorfor det står Tul, men. Søplete engelsk er det også, jeg skjønner ikke helt hva de mener, men går ut ifra at det er to års garanti.

Lenke til kommentar
Et skjermkort skal vel vare mer enn 3 år!

5898670[/snapback]

 

Håper på det, får vel maile litt rundt da, men hadde vært nice hvis noen noen visste dette :> Jeg også har en formening om at et skjermkort til 3 lapper skal vare mer enn 2 år :p

Lenke til kommentar
Et skjermkort skal vel vare mer enn 3 år!

5898670[/snapback]

 

Håper på det, får vel maile litt rundt da, men hadde vært nice hvis noen noen visste dette :> Jeg også har en formening om at et skjermkort til 3 lapper skal vare mer enn 2 år :p

5898919[/snapback]

 

Du kan jo returnere det direkte til produsenten også, hvis du ikke kommer noen vei med Komplett.

Lenke til kommentar
Glad jeg har nvidia-kort jeg, de dør ikke så fort de :)

5899312[/snapback]

 

Nå skal vi ikke starte ati vs nvidia debatten igjen, men jeg personlig føler at det er mer kvalitet over nvidia.. Samme angående amd vs pentium, angrer som f*** på at jeg kjøpte amd hehe :)

 

Holder forresten på å skrive brev til komplett *krysser fingrene og håper på det beste*

Endret av z1nox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...