Jonulf Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg hadde alle fire mythic dawn commentaries bøkene og hadde snakket med hun i arcane university. Så kjøpte jeg et hus i anvil og la fra meg de tre første bøkene der(før jeg ble kvitt forbannelsen i huset). Når jeg gikk tilbake til hun damen igjen så sa hun at hun tengte de to siste bøkene. Jeg hadde bare med meg v.4 for den kunne jeg ikke legge fra meg, men jeg manglet v.3. Så jeg dro til huset mitt men der var alle bøkene mine vekke. Er det mulig at de har blitt stjålet? Er det noen som vet hvor jeg får tak i en til?
vorbis Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg fant nummer 1 og 2 i kjellern til en eller anne kis i Bruma. Jearl tror jeg var navnet på han som eide huset. Hvis du går inn fra Bruma caverns, kommer du direkte til kjelleren hans
Winged Monkey Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er det mulig at de har blitt stjålet? Er det noen som vet hvor jeg får tak i en til? 5890304[/snapback] Er ikke mulig å få ting frastjålet i et hus man har kjøpt. Dersom det ikke hadde vært ditt eget hus så kan det imidlertid skje at ting forsvinner etter en viss tid og blir erstattet av "standard items". Men det er snakk om at er en bug som gjør at ting kan forsvinne fra hus man har kjøpt dersom man legger de i tønner/containere osv. Har sett en del poster om det på elderscrolls-forumene. Enkel fiks: Skriv inn følgende i konsollen (|): player.additem 00022B06 1 (Er teknisk sett ikke å jukse siden det er en bug i spillet som har gjort at du har mistet itemet.) Eh, dersom du spiller på XBOX 360 så blir det desverre litt vanskeligere..
vorbis Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jearl er ei dame da =P 5891382[/snapback] Jearl, Earl, same shit ^^
Ascubal Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Er det mulig at de har blitt stjålet? Er det noen som vet hvor jeg får tak i en til? 5890304[/snapback] Er ikke mulig å få ting frastjålet i et hus man har kjøpt. Dersom det ikke hadde vært ditt eget hus så kan det imidlertid skje at ting forsvinner etter en viss tid og blir erstattet av "standard items". Men det er snakk om at er en bug som gjør at ting kan forsvinne fra hus man har kjøpt dersom man legger de i tønner/containere osv. Har sett en del poster om det på elderscrolls-forumene. Enkel fiks: Skriv inn følgende i konsollen (|): player.additem 00022B06 1 (Er teknisk sett ikke å jukse siden det er en bug i spillet som har gjort at du har mistet itemet.) Eh, dersom du spiller på XBOX 360 så blir det desverre litt vanskeligere.. 5891419[/snapback] ehh, så jeg burde legge alle tinga mine på gølvet istedenefor? Det blir et stort rot
Knarke Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Huset i anvil er et spesialtilfelle, siden alt som er der er midlertidig før du faktisk løser questen. I mitt kjøpte hus i bruma, har jeg hatt stash liggende i et skap i over 100 ingame-dager, uten at de har forsvunnet. Du trenger ikke legge tingene på gulvet, bare vær sikker på at du faktisk containeren du legger sakene oppi. Men det tryggeste er stadig å slenge ting på gulvet.
Winged Monkey Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 ehh, så jeg burde legge alle tinga mine på gølvet istedenefor?Det blir et stort rot 5891692[/snapback] Beklageligvis eneste sikre løsningen så langt . Regner med at det kommer til å dukke opp en mod, evt. patch fra Bethesda som fikser problemet skjønt.
Jonulf Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Takker for alle svar. Skal skrive inn i consolen det som winged monkey foreslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå