TheBoz Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hei! Driver mitt egent lille forum, men har problem med at det blir registrert masse brukere som bare er ute etter å spamme. Dette er ser ut til å være boter som registrerer brukere på forumet automatis. Sletter dem når jeg finner dem, men det er litt jobb om det er mange. Finnes det noe work verification ting som jeg kan sette opp på phpBB? Det hadde jo hindret boter å registrert brukere. Har lett i mods databasen på hjemmesiden til phpBB men ikke funnet noe.
henningml Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Vet det er sent svar, men bedre sent enn ingen svar. Oppgrader phpBB til siste versjon, så skrur du på "image verification" og "user activation" i kontrollpanelet. Da må brukere gjengi bokstaver i et bilde ved registrering, samt verifisere epost-adressen sin.
TheBoz Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Vet det er sent svar, men bedre sent enn ingen svar. Oppgrader phpBB til siste versjon, så skrur du på "image verification" og "user activation" i kontrollpanelet. Da må brukere gjengi bokstaver i et bilde ved registrering, samt verifisere epost-adressen sin. 5953511[/snapback] Takker for svar. Jeg fant ut av problemet, problemet var at den delen ikke var oversatt til norsk så teksten ikke var synelig. Tok og oversatte det selv så fungerer det helt ypperlig.
Simen1 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Feilpostet i "Linux/Unix-programmering" Flyttes til PHP-kateogorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå