Gå til innhold

*Haster* Hvilken betalingsmåte passer denne saken.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg trenger hjelp her.

Jeg skal selge en bærbar pc til en fyr i Bergen. Han sier han må ha pcen på Lørdag, og vi må derfor sende med bedrift - over natten. Det har seg slik at han vil ikke betale inn på kontoen min, pga. han har brent seg på dette før, samt jeg får ikke lov av faren min til å sende til ham først også vise ham kvittering for at han skal betale.

 

Hvordan skal vi gjøre det da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genialt for kjøper ja....men selger kan jo risikere at kjøper påstår at varene ikke er som forventet og på den måten kan det både dra ut i tid og skape problemer for selger.... Jeg syns ikke dette er en optimal sak å bruke når jeg selger varer....men er nok heller ingen andre løsninger som er spesielt mye bedre dessverre.

 

Pellepedal

Lenke til kommentar

Problemet på payex er at det er en limit på 2500 kroner :(.

 

edit: sier han som skal kjøpe. Han beskriver problemet sitt med at han ikke får lastet opp med mer enn 2500 på sin payex konto. Uansett så står det både:

 

(4) Maks beløp for Transaksjonen er NOK 25000.

 

og

 

Er det noen beløpsgrenser?

 

 

Ja:

 

    * Du kan ikke bruke kredittkort på beløp under 50 kr.

    * Du kan ikke bruke Payex-konto på beløp over 1000 kr.

    * Maksbeløp for tjenesten er 25000 kr i testperioden.

 

Irriterende. Trodde alt skulle gå i boks nå.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe?

5879982[/snapback]

 

Ikke med en betalingsløsning, dessverre. Men for all del: IKKE send den uten å ha fått betaling. Hvorfor må han absolutt ha den på lørdag, skal han ha den med på påskeferie?

 

Edit: Bedriftspakke dør-til-dør med postoppkrav er nok sannsynligvis det raskeste. "Dette er et avtalebasert produkt som innebærer at vi henter sendinger på avtalt tidspunkt, og leverer på døren hos dine bedriftskunder innen kl. 16.00 dagen etter (dette gjelder som hovedregel, se nedenfor under punktet fremsendingstid)."

 

http://www.posten.no/Portal/ProdukterTjene...ftspakkeDorDor/

 

Merk at "Kun Bedriftspakke Dør - Dør med en EDI-løsning (ikke manuelt utfylte adressekort) kan sendes som postoppkrav."

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...