Gå til innhold

Virker som det meste jeg ventet på er ute. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden har utartet seg til å bli en ren telletråd. I dette lgger man at man poster innlegg kun får å øke post count. Problemet her er at dere kun ramser opp spilltitler. Hvilket er totalt uinteressant for de fleste. Blir jo som å lese i gulesider katalogen når man spør om hvilken håndverker som er best.

Derfor sletter jeg alle innlegg som kun går på å nevne spilltitler, og økning av post count. Fra nå av må alle gi en begrunnelse på hvorvor det følgende spillet er noe å se fram til eventuelt om spillet er kommet ut, hva som er bra med akkurat det spillet.

Takk på forhånd.

Snorre :)

*Telletråd innlegg slettes*

Skrevet

Personlig ser jeg fram til Gothic 3. Liker du rollespill er dette et must. I mellomtiden spiller du Oblivion eller Gothic 2. Det finnes også et rykte der ute om at Gothic 3 kanskje kommer til konsoll (360 og/eller PS3)

Skrevet

Støtter utvilsomt opp om Gothic 3, men om jeg skal se lengre fram i tid gleder jeg meg vanvittig til Bethesda, som de fleste vet laget Oblivion, begynner på Fallout 3 lisensen sin!!

Hvorfor jeg gleder meg til Fallout 3 bør det vel ikke være nødvendig å utdype, men regner med jeg runder pensjonistalder før jeg ser noe av det:)

Skrevet

Monkey island 5 !! Nei.. jeg har allerede gitt opp håpet, men ser fortsatt frem til disse :

A Vampire Story

Runaway 2

Broken Sword 4

The longest journey 2 : Dreamfall

... Er fan av point n click og Adventure :w00t:

Hitman blood Money :whistle:

Skrevet
Fallout 3....tørr ikke tenke tanken en gang, er overbevist om at jeg aldri vil få se fallout 3 :(

5910507[/snapback]

Ikke mist håpet.. håpet er alt vi har.. Fallout 3 MÅ komme!

Skrevet

Ser fram til Duke Nukem Forever.. ;)

Så lang utviklingstid de har brukt på det burde jo tilsi at de har tenkt _godt_ igjennom historie, leveldesign, grafikkfeatures etc. Og ifølge George Broussard lå buildstørrelsen på 9,6GB i oktober 2005, så det burde være plenty med content i spillet.

Med tanke på teaservideoen fra 2001 så det jo ganske bra ut allerede da, så nå burde det jo være fantastisk!

..og så ser jeg frem til å mose barnebarna i deathmatch den dagen det kommer ut :p

Skrevet

Har du prøvd GRAW? Prøvde nettopp demoen. Sykt bra. Kongegrafikk.

Ellers så kommer Splinter Cell Double Agent i september. Noe man bør absolutt ha. Nytt opplegg på spillet hvor man nå ikke bare skal benytte seg av skygger og greier, man må distrahere personer for å komme seg unna. Gleder meg sykt til 29. september.

Et annet spill som skal kommer er Rainbow Six: Las Vegas. Vet ikke så mye om spillet men jeg har sett noen bilder, og det ser jævli bra ut.

Skrevet

Er fremdeles litt å se frem til for tiden. Dreamfall er en tittel jeg ser meget frem til og håper blir bra Av konsoller ser jeg frem til PS3 og GT5 og Zelda Twilight princess. Dette tror jeg blir brae titler.

Skrevet
WoW burning crusade såklart :Dkan lvla opp te lvl 70:D fleire raser,yrker og tusenvis av items :D

5922726[/snapback]

Da kan du drepe monster som er i høyere level slik at du kan få bedre items slik at du kan drepe enda bedre monster slik at du får bedre items...Hurra!

Skrevet
HALLLO!  :w00t:  GTA:4? Ingen som gleder seg til det?? :dribble:

Selv om det er en stund til da. :cry:

5923471[/snapback]

Øøøh, det har kommet ut. Enten som Vice City eller San Andreas. Kommer an på om man ser Vice City som en annen versjon av GTA:3, eller som GTA:4. Da blir i såfall San Andreas GTA:5.

Skrevet
HALLLO!  :w00t:  GTA:4? Ingen som gleder seg til det?? :dribble:

Selv om det er en stund til da. :cry:

5923471[/snapback]

Øøøh, det har kommet ut. Enten som Vice City eller San Andreas. Kommer an på om man ser Vice City som en annen versjon av GTA:3, eller som GTA:4. Da blir i såfall San Andreas GTA:5.

5924812[/snapback]

Nope! Først kom GTA så kom 2eren så kom 3eren så vice city og til slutt san andreas! Det neste blir antagelivis GTA 4 Eller et annet navn. San andreas var slutten på trologien (GTA3, Vice City og San andreas)

Ikke kødd! dette har jeg googlet meg grønn etter! :thumbup:

http://www.gta4.net/ *Host*

Skrevet

Vil nå ikke si at GTA 3, Vice city og San Andreas er 3 spill i en triologi. Jeg for min del ser nå en triologi som en sammenheng men ser ingen sammenheng mellom de 3 spillene.

Greit at det kanskje blir GTA 4 men det blir å teknisk sett det syvende spillet tror jeg (GTA, GTA 2, GTA London, GTA 3, GTA Vice city, GTA San Andreas).

Men så er det hva designerne setter som navn på det. Men blir fremdeles det syvende spillet i serien. Er det samme med hotell som ikke har nummeret 13 på rommene sine eller 13nde etasje. Uansett hvordan du teller kommer du til 13 uansett :)

Skrevet
Vil nå ikke si at GTA 3, Vice city og San Andreas er 3 spill i en triologi. Jeg for min del ser nå en triologi som en sammenheng men ser ingen sammenheng mellom de 3 spillene.

Greit at det kanskje blir GTA 4 men det blir å teknisk sett det syvende spillet tror jeg (GTA, GTA 2, GTA London, GTA 3, GTA Vice city, GTA San Andreas).

Men så er det hva designerne setter som navn på det. Men blir fremdeles det syvende spillet i serien. Er det samme med hotell som ikke har nummeret 13 på rommene sine eller 13nde etasje. Uansett hvordan du teller kommer du til 13 uansett :)

5928465[/snapback]

Les på et par sider! der står det nemlig fra hovedduden bak det hele at San Andreas var slutten på triologien! men dette beveger seg off topic.

Ser også fremover til 3D Ludo Deluxe! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...