DezTruckTor Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det mulig å ta backup av characterene dine, slik at man f.eks. ikke behøver å starte på nytt om man må formatere hardisken?
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Sjekk "Mine Dokumenter -> My Games -> Oblivion". Der har du alle savegames'ene.
Gunfreak Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 gå til C:\Documents and Settings\username\My Documents\My Games\Oblivion\saves der skal de ligge bare brenn dem på en cd
DezTruckTor Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Ble nok slette når je la inn windows på nytt igjen. Noen tips til hvordan jeg kan gjennopprette mine dokumenter?
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det finnes software for å gjennopprette tapte filer, men ved en formatering er de nok borte for godt. Desverre.
GoUrmet Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det finnes software for å gjennopprette tapte filer, men ved en formatering er de nok borte for godt. Desverre. 5874645[/snapback] Word! Med mindre du er en 1337 h4xx0r på pc som klarer og gjennopprette de fra mørket så er det borte. -Knut
Khalifen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det finnes software for å gjennopprette tapte filer, men ved en formatering er de nok borte for godt. Desverre. 5874645[/snapback] Hvis du absolutt må ha de tilbake, så finnes det noen firmaer som gjennoppretter data for rundt 9k.
The Stig Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Finnes også programmer som gjør dette, men ikke ved 100% formatering. Ble reddningen min en gang windows startet å formatere feil disk, kom bare til 2%. Men dette var nok til at disken ikke kunne leses av fra windows.
DezTruckTor Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Har ikke formatert disken, bare tatt nyinstallasjon av Windows. Alle andre filer på samme disk er intakt.
tom waits for alice Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 (endret) Hvis du ikker kjørte full formatering når du reinstallerte Windows, er det en sjanse med dertil egnet programvare. Da slettes nemlig bare innholdsfortegnelsen, og data forsvinner ikke før sektoren på disken gjenbrukes. Men jo lenger du bruker den, jo større sjanse er det for at noe har skrevet over deler av det, og da er det for sent. Et raskt Google-søk fant mange linker: Data recovery Som sagt, om du ønsker å hente tilbake data, bør du gjøre det før du bruker maskinen for mye. Og det er ikke garantert at det virker, så det spørs om du vil bruke penger på en usikker løsning. Og Oblivion er jo så gøy at det ikke er så farlig å begynne på nytt. Tar ikek så lang tid andre ganger, siden du vet hvordan du skal gjøre de ulike questene... Edit: Jeg ser nå at du ikke formaterte, og at andre filer er intakte. Da skulle jo sjansen være god. Vet ikke riktig hvorfor innholdet i My documents skulle være borte hvis du ser andre filer...? Geir Endret 6. april 2006 av tom waits for alice
Aldrack Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Prøv å bare gå inn på "documents and settings" mappen. Kanhende windows lagde en ny bruker når du reinstallerte, slik at den gamle bruker mappen fortsatt ligger der, men ikke som default "mine dokumenter".
DezTruckTor Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Prøv å bare gå inn på "documents and settings" mappen. Kanhende windows lagde en ny bruker når du reinstallerte, slik at den gamle bruker mappen fortsatt ligger der, men ikke som default "mine dokumenter". 5876695[/snapback] Nettopp. Der fant jeg de: skulle bare være å kopiere over dokumentene til en mappen som brukes som mine dokumenter nå. Takk OG skal si det var mange treff på den data recovery tingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå