Gå til innhold

TES: Møtte en liten gul fanboy etter arena'en..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hva han vil ?

Han spurte om han kunne følge etter meg så jeg godtok det, men siden jeg er litt paranoid så vil jeg ikke ha han diltende etter mer meg når jeg stjeler, så jeg fikk han til å stå stille, løp litt vekk ifra han, og brukte han som skyteskive.

Ganske morsomt igrunn, han har jo ikke armor, så pilen penetrerte det lille hodet hans, og du fikk en skikkelig ragdoll effekt idet kraften i pilen slo kroppen over ende.

Men så var det over...vakten godtok ikke dette visst...

(også første gang jeg har sett blod sprute så mye som på han..)

Endret av Ozelot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bare dilter etter deg. Eneste nyttige han gjør (som jeg har sett) er å bære en fakkel for deg i huler o.l... men som du sier, han dør veldig raskt:) Du får uansett en ny fanboy når din gamle dør.

Jeg ble lei, og ba ham vente i et mørkt smug, og der ble han.

Skrevet
Jeg kjøpte meg et hus, tok med han fyren og lot han stå utenfor med fakkelen sin. Beste utelyset i hele byen.

5871236[/snapback]

:!:

Skrevet

Ok, så han er faktisk en fanboy altså. Han dilta litt etter meg, men så parkerte jeg ham i redsel for at han skulle finne på noe faenskap mens jeg sov eller noe. Får stikke og hente ham igjen, tror han har stått på samme stedet i en uke nå. :!:

Skrevet

Faen!

tror jeg glemte min i en dungeon eller noe:O

tjaja han kan vel spise all rottekjøtte æ slakta;)

tøft når jeg kom inn i en tavern langt inni skogn og to stykker bare snakket om the shadowstep:D(arena nick navnetmitt)

hehe:P

men de va sur når de prata me mæ :nei:

Skrevet (endret)

Jeg tror det var gutten som gjor meg til vampyr, skulle sove i en seng i en hule, så drømte jeg og sånt, og vips så var jeg vampyr.

Når jeg våknet stod han der å smilte :hrm:

Endret av jebus2
Skrevet

Det tar 3 dager fra du blir bitt til du blir vampyr, du har nok blitt bitt i en fight tidligere. Når du blir bitt står det "You have contracted Porphyric Hemophilia". Er nok ikke fanboyen som er vampyr, da ville du forsåvidt sett det på ham. (Lyserøde øyne og vampyrtenner).

Skrevet

Tror min fan har stått utfor huset mitt i underkant av 150 dager nå. Man kan si mye rart om fanboyen, men en ting er sikkert; Han er trofast som faen.

Skrevet
Tror min fan har stått utfor huset mitt i underkant av 150 dager nå. Man kan si mye rart om fanboyen, men en ting er sikkert; Han er trofast som faen.

5877902[/snapback]

...og hvis du blir vampy, tror jeg ikke han har noe imot å dele litt blod ;)

Skrevet

Haha jeg busta han i å følge etter meg selvom jeg har bett han om å stikke...

Var i Imp.City og skulle rundstjele alle butikkene på City Market, så når jeg kommer over til A fighting Chance så ser jeg et eller anna med gult hår og fakkel spurte inn i en av side gatene:P

Så gikk jeg etter og der sto han rett bak hus hjørnet og venta haha :lol:

Skrevet (endret)

jeg plasserte den godtroende dusten i et ellerannet hus i Chorrol jeg....han står der vel og venter på meg :p

Endret av Heyward

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...