wilai Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 hei eg vil kjøpe meg Oblivion siden alle snakke om det nå så eg lure på om det er nesten det samme som wow??
Fenixen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 nei, men begge deler er bra wow er mindre rollespill og mer diablo kanskje..
Skogslik Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 det er ganske så forsjeligt fra wow. Det spilles i Første persons(eller 3 men det funker ikkje så bra) Level sytemet er anerledes enn wow. men Oblivion anbefales sterkt! har spillet selv og er hekta!
Lord Reanicus Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Og mest elendig, WoW altså. Men lat oss ikkje snakka om det. Eg håper du veit at Oblivion IKKJE har noko online-støtte i det heile tatt, Wilai.
hugRmunR Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Man kan da ikke sammenligne WoW og Oblivion ?! Skamme seg Endret 4. april 2006 av Northern
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Eneste som er likt er vel at det er et RPG? 5868944[/snapback] Tja, mmorpg og rpg har aldri vært det samme, egentlig Levling er ikke definisjonen på rpg ^^
Imsvale Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Eneste som er likt er vel at det er et RPG? 5868944[/snapback] Tja, mmorpg og rpg har aldri vært det samme, egentlig Levling er ikke definisjonen på rpg ^^ 5869037[/snapback] Eh? Rollespill... Du spiller én person gjennom hele spillet, denne personen utvikler seg osv. Er ikke det felles, kanskje? Forskjellen på RPG og MMORPG er jo "bare" antall spillere samtidig i samme verden, med alt det innebærer.
Dwagon Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 WOW = online, du betaler for å spille, du spiller med mange andre Oblivion= singleplayer, du kjøper spillet, du spiller alene wow -> mods er begrenset til ui. oblivion -> mods er begrenset til fantasien, finnes ikke en ting som ikke kan moddes inn, jeg sprang med ak47 i balmora i tes3 Morrowind. Oblivion og WoW kan ikke sammenlignes på noen som helst måte, de er ikke nærme engang.
Aldrack Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg ville prøvd å få sett spillet hos noen av vennene dine (hvis de har det). Eventuelt prøvd det litt på en 360 i en eller annen butikk. Du merker sikkert forholdsvis fort om du vil kunne like det eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå