QBab Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Er det noen som kan være så snille og mekke en logo til Netcafeen vår Dere kan bestemme selv hva den skal inneholde, bare det er Netcafe Relatert. Cafeen heter Chill og ja, det er vel alt dere trenger og vite... Noen som tar utfordringen Edit: Emh, det hadde vert greitt om dere tok noen motiver fra for. eks World of warcraft, Counter strike og andre Kjente Online spill. Endret 4. april 2006 av QBab
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 hvor mye er det snakk om? money? give aways? da snakker vi logo
QBab Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Du skal få et bilde av meg i posten viss du fikser en naice logo
clario Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Høhh...særiøst, et bilde av deg i posten om jeg lager en logo til deg ?
Newt32 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du skal få et bilde av meg i posten viss du fikser en naice logo Da skremmer du bare folk bort...
12Anonym12 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du skal få et bilde av meg i posten viss du fikser en naice logo 5867829[/snapback] Virket ikke så fristende
QBab Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Du skal få et bilde av meg i posten viss du fikser en naice logo Da skremmer du bare folk bort... 5867901[/snapback] Huh.. er du frekk eller? Neimenn altså.. dere får ikke en dritt.. bare godsamvittighet
QBab Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 haha..genialt! :!: Men ja.. kan noen prøve og lage en logo vi ikke blir saksøkt for å bruke?
Alastor Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Flyttes fra annet til "visuell kreativitet". Der får du bedre hjelp .
QBab Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 (endret) Eg prøvde meg likegodt selv. Hmm. selv mener eg den er litt for mørk til og brukes som plakat. Men kansje eg kan sette den som bakgrunn på pc'ene vi skal bruke på cafeen? Edit: Takker for mange gode forslag, ser gjerne at det dukker opp flere. Endret 10. april 2006 av QBab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå